Blog Arşivi

12 Mayıs 2021 Çarşamba

Bayram Bayram Olalı...

Haydi koşun bakalım bayram soframızın başına.. Ama şöyle anneannemiz, babaannemiz, dedemiz, giden tüm sevdiklerimiz de olsun emi  yanıbaşımızda.. Sarmalar, börekler, baklavalar sarmaş dolaş olanlardan.

🍭Aaa hala kalkmadın mı sen, neredeyse bayram namazından gelecek şimdi babanlar fırla çabuk! Bak çocuklar gelecek diye günlerdir kendini helak edip, yorgunluktan bitap düşen anneannen çoktan beri ayakta..
🍡Çocuklaarr neredesiniz? Bak dedeniz bekliyor, hadi geçin bakiim el öpme sırasına...
💰Yavrum çok ayıp, sonra arka odada sayarsın harçlıklarını.. Dur oğlum koşmaaa!
🍬Şiişşşt çek elini çabuk ordan , o şekerlik misafirlerin demedim mi oğlum. Babaannen görmesin, bak sen şunlardan ye hadi.
🍡Kapıya bakııınn! Ahmet dayılardır, her bayram sabah erken gelirler ya onlar. Olmaz çocuğum toplamayın masayı, bayram mübarek gün anneannen onları da masaya oturtmadan rahat eder mi..
🍭Anne yaa kim bunlar tanımıyorum ki, ben çıkıp el öpmesem olmaz mı?
Vallahi kırarım kemiklerini, baban duymasın çık çabuk misafirlerin yanına.. 

🍬Biraz düzgün otursana oğlum sen, daha sabahtan buruş kırış oldu bak pantolonun.. Off...

🍡Ablaa çocuklar gelmiş kapıya annem nerde? Geldim geldim, öpün bakiimm. Hııhh mendilinizi de alıınnn.. El öpenlerin çok olsun çocuğum , yine gelin olur mu? 

🍮Kızıımm kahveler nerde kaldı, kalkıcak şimdi Fatma teyzenler.

🍰Ay dur abla iki dilim yeter, bu bayram büyük kesmişiz de baklavayı.Abim gelince sorar şimdi ama valla dayanamıcam alıcam şunun göbeğinden bir dilim.. 

🍡Offf ayaklarıma kara sular indi bugün, son tatlı tabaklarını biriniz yıkasın valla hiç karışmam.

🍭Anne kız, o son gelen gençler kimdi çıkaramadım ben. Aaa ne demek çıkaramadım, Pembiş halanın torunları ya onlar. 

👨‍👩‍👧‍👧Neyse, yarın gelecek fazla kimse de kalmadı galiba,biz de çıkarız bayram ziyaretine..Olur mu kızıımm, daha Hikmet amcanın oğluyla, gelini bile gelmedi. Hacıteyzenin çocukları, Makbuş ablanlarr...
Daha çok gelecek var, sabah erken kalkın siz.


İşte böyle a dostlar. Çocukluğumuzun bayramları sarsın istedim güzel yüreklerinizi.. 🤗

Bilenler, bilmeyenlere anlatsın..
O güzel günlerimiz dilden dile dolaşsın.. ❤️

Bayram bayram olalı, böylesini görmemişti bilirim. Ama siz; bütün sevdiklerimiz yanımızda, düğün dernek kurulmuş ta bayram sofralarımızda, harçlıklarla şekerler karışmış çantalar yanımızda, tatlı tabaklarının tıkırtısı kulaklarınızdaymış gibi  gülümseyin olur mu🤗

Kucak dolusu sevgilerimle, şeker tadında nice bayramlar diliyorum hepinize🤗🙋‍♀️

 

35 yorum:

  1. İLAYDA KÜÇÜK12 Mayıs 2021 23:07

    Ucundan da olsa tüm bunları deneyimleyebildiğim için şanslı kesimdenim sanırım:) Bu bayram bir ayrı özlem var içimde. Geçmişe, kaybettiklerime, anılara, iç içe o sıcacık büyüük aileye olan özlem bu... Ama gülümsüyorumm bütün sevdiklerim yanımda, düğün dernek kurulmuş ta bayram soframızda, harçlıklarla şekerler karışmış çantalar yanımızda, tatlı tabaklarının tıkırtısı kulaklarımdaymış gibi.. Öyle sıcak, öyle içten..
    Herkese musmutlu bayramlar diliyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın❤️
      En mutlu bayramlar,hep senin olsun🧚‍♀️

      Sil
  2. Tam bayram havası esmiş blogda :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy tam da boyleydi . Kahve yap fincan yika tatli tabaklari bitto bulasiklar yikansin hemen :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yaa..Ne mutlu bize ki yaşayabildik o günleri😍

      Sil
  4. İyi çalışmalar ve iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  5. Bayram telaşını heyecanını çok güzel taşımışsınız buraya tebrik ederim. Bu bayramım şükür bir arkadaşımla çok güzel geçti.

    Bayramını z kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize de, bayramınızın güzel geçmesine de çok sevindim.Teşekkür ederim, sizin de bayramınız kutlu olsun🙋‍♀️

      Sil
  6. Üzücü ama çok keyifli bir yazı aynı zamanda 🙏 Bayramınız kutlu olsun 🙏 ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken ben de hem hüzünlendim, hem de mutlu oldum.Okuduğunuz için teşekkür ederim, sizin de bayramınız kutlu olsun🤗

      Sil
  7. Ne kadar da aşina geldi. Özlemle andım o günleri. Çok içten, çok bizden bir paylaşım olmuş. Yüreğinize sağlı. Mutlu bayramlar 🤗🌺🍬🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okuduğunuz ve güzel yorumunuz için🤗 Size de mutlu bayramlar, sevgiler🧚‍♀️🙋‍♀️

      Sil
  8. ah yaaaa vallaaaaa hep böyle olsa hayat yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Deep, hep böyle olsa keşke.🤗
      Ama bu yaşımda böyle diyorum tabii ki🤭

      Sil
  9. çocukluğumun bayramlarına gittim sayende
    teşekkürler
    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeell, çok sevindim. Teşekkürler güzel yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için..🤗 Sevgiler🦋

      Sil
  10. Çekirdek ailemiz dışında bayram havasını hissedemediğimiz bu bayramda eskilere biraz daha özlem hissettirse de yüzümde tebessüm belirdi okurken.:)
    İyi bayramlar ♥

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederiimm, size de🤗

    YanıtlaSil
  12. Biraz geçti ama, iyi bayramlaaar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hepimizin her günü bayram tadında olsun🤗

      Sil
  13. Ne kadar güzel anlatmışsınız, elinize sağlık. :) Maalesef epeydir bu güzellikler geçmişte kaldı, sadece pandemiden değil yıllardır mesela şeker almaya kapıya çocuklar bile gelmiyor, tek, tük:( pandemi yokken bayramı herkes bir yerlere tatile gitme olarak değiştirmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🤗
      Çok haklısınız, bayramları eski tadıyla yaşamak dileğiyle 🧚‍♀️

      Sil
  14. Keyifli bir yazı olmuş, kaleminize sağlık:)) Yazınızı okurken çok çok eskilere gittim:( Bayramları hiç sevmem, benim için üzücüdür her zaman:((

    YanıtlaSil
  15. Çok uzun yıllardır benim içinde öyle😔
    Güzel gönlünüz bayram tadında şenlensin inşallah 🤗

    YanıtlaSil
  16. Harikasın <3 yazının başında sarmalar, börekler dedin ya, işte ben orda koptum zaten.. :)))) anlatımına bayıldım. :) geçmiş bayramını kutlarım canım.

    YanıtlaSil
  17. Yaa böyle düşünmene çok sevindim🤗
    Ben de senin, hepimizin her gününün bayram tadında geçmesini diliyorum.
    Sevgiler😍

    YanıtlaSil
  18. Sıcacık bayramlar özlendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett, kesinlikle.. Teşekkür ederim sayfamı ziyaretiniz için 🤗

      Sil