Blog Arşivi

6 Ocak 2022 Perşembe

BİGEMAG Aylık Bireysel Gelişim Dergimiz ve ilk köşe yazım

Merhaba sevgili okur 😊
Yılın ilk yazısı olması nedeniyle ; öncelikle hepinize sağlıklı günlerde , 
keyifle ve huzurla geçireceğiniz , gönlünüzce bir yıl diliyorum. Kolay bir yıl beklemiyor belki hiç birimizi ama her şeye rağmen umuda tutunup ; hepimiz, ülkemiz ve en azından kendi küçük dünyamız adına iyilik ve güzelliklere kucak açmayı seçiyorum tüm kalbimle.. 
Sevimsiz 2021 'in tatsızlıklarına değinmeyeceğim hiç. Çünkü gereğinden fazla yer kapladı ve kaplayacak belleğimizde. Bu yüzden ben ; küçücük de olsa güzelliklerinden bahsedip, gülümsediğim anları hatırlamayı seçiyorum bu noktada da. Yaşamamış olmayı dilediğim pek çok şeyin yanında  evet belki küçücük ama benim için çok kıymetli bir olayla bitirdim yılı..
Çok güzel insanlar ve çok güzel emeklerle " Digital dünyaya yeni bir soluk "dedik ve naçizane 
benim de köşe yazarlarından biri olduğum ,aylık bireysel gelişim dergimiz Bigemag (www.bigemag.com)
 ile çok güzel bir yola çıktık biz. Dergimizin ilk sayısı Aralık ayında yayınlandı ama sizlerle paylaşma fırsatını ancak bulabildim.


Bu benim hayallerimden biriydi biliyor musunuz ? Bu yüzden gerçekten çok mutlu olduğum , heyecan verici bir gelişme benim için ve bu heyecanımı geç de olsa, sizlerle de paylaşmak istedim. 
Hem dergimizin ilk sayısı , hem de benim ilk köşe yazım olunca ; benim için özel biri ve özel bir yeri konu etmek istedim. Ve ilk yazımda bir çok insanın hayatına dokunmuş, benim de kendisini tanımış olmaktan büyük onur duyduğum  rahmetli Dr. Hüseyin Parkan Sanlıkol ve onun bir hayali olup,oğlu Prof.Dr.Mehmet Ali Sanlıkol tarafından gerçekleştirilen Nilüfer Belediyesi Dr. Hüseyin Parkan Sanlıkol Müzik Enstrümanları müzesini yazdım, dilim döndüğü ve içimden geldiğince..



Yazımı buradan okuyamayan tüm okurlar , sitemizde dergilerimiz menüsünde Sayı 1 olarak inceleyebilir, indirebilir ve okuyabilirler ki ,ben buna çok mutlu olurum.
Tabii ki 01 Ocak itıbarıyle , Ocak sayımız da şu an yayında. İsterseniz www.bigemag.com sitemizden , isterseniz Turkcell dergilikten Ocak sayımıza ulaşabilir ; birbirinden değerli yazarlarımızın sayfalarını ziyaret edebilir ve naçizane bendenizin 93-94-95. sayfalarda yer alan " Can'dan Can'a köşemde ,
"Ya Tutarsa" başlıklı Ocak sayısı köşe yazımı da okuyabilirsiniz.

https://dergilik.com.tr/magazine/bigemag-ocak-0/67645



Bu yıl daha sık buralarda olabilmek ümidiyle ; yazıma rast gelen , zaman ayırıp okuyan , ayrıca dergimizi de inceleyip , abone olup, sayfamı ziyaret edecek , heyecanıma ortak olacak tüm okurlarıma şimdiden sonsuz teşekkürlerimi sunuyor, saygı ve sevgilerimle kucaklıyorum.

                                                                         Nilgün😊








 


37 yorum:

  1. Sevindim çünkü heyecanın satırlardan bana geçen tadı çok sevimli ve hoştu. Şimdi dışarı çıkmam gerekiyor ama bu yorumu yazmadan çıkmak istemedim; dönüşte dergiyi talan edeceğim kesin, çünkü burada paylaşılanlar ve görseller çok etkileyici. Hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederiimm🤗Dergiyi talan edince, fikirlerinizi de paylaşırsanız çok sevinirim😊

    YanıtlaSil
  3. Dün daha sonra linkten gitmiştim ama gittiğim yerde sayfalar çok geç açılıyordu ve özellikle yazınızı bulmak biraz zor ve zaman almıştı ki yazınız ilginçti, bilmediğim bir kişi ve dolayısı ile müzeydi, bunu kâr haneme yazdım:) Bugün pdf olarak indirdim, iş kolaylaştı ve dünün aksine hemen indi... her ne kadar net üzerinden ve telefondan dergi ya da kitap okuma alışkanlığım olmasa da konuların geniş bir yelpazede olması hoştu. Sayfa düzenini ve geneldeki tasarımı beğendim. Bu anlamda eleştirecek bir şey görmedim, görsem sakınmaz söylerdim. Başarılar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli görüşleriniz için🤗

      Sil
  4. Hayaliniz gerçekleşmiş olması ve bu ailenin bir parçası olmanıza çok sevindim:) Hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sezgin bey, iyi hafta sonları 🙋‍♀️

      Sil
  5. Ne güzel hayalinizi gerçekleştirmişsiniz, tebrik ederim, hayırlı uğurlu olsun:))) Heyecanınız tüm yazdığınız satırlardan belli oluyor, ben yazıyı okurken çok fazla hissettim:))) Dergiyi henüz inceleyemedim, bakacağım mutlaka:))) Tekrar tebrik ederim:)))

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim,böyle düşünmene sevindim🙏İnşallah dergimizin bütününü de inceleme fırsatın olur🤗

    YanıtlaSil
  7. Blogroll' da karşıma çıkmadı ya da bir sürü yayın arasında kayboldu bu yazı kimbilir. :) Ama adına çok sevindim. İnsanın uzun zamandır istediği bir şeyi hayata geçirmesi ne demek çok iyi bilirim <3
    Yolun açık ve uzun ömürlü olsun dilerim. Tebrikler, inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım okudum yazını, fotoğraflarla birlikte çok sıcak ve müzik dolu bir yazı, keşke imkanım olsa ziyaret edebilsem, bu müzeden ve değerli insanlardan haberdar ettiğin için çok teşekkürler. <3

      Sil
    2. Okumana ve böyle düşünmene çok sevindim canım🤗 Çok teşekkür ederim🦋

      Sil
  8. İnsanın emekliliğinden sonra, özellikle de hayalini kurduğu bir alanda kendine yer bulması ne kıymetli, heyecanınız daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle,çook teşekkür ederim 🙏🤗💫

      Sil
  9. oleeey ne güzel, okurum, blogda da duyururum arkadaşlarımızaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel oluurrr,çok teşekkür ederim Deep🤗Sevgiler💫🦋

      Sil
  10. Ooooo, bu ne güzel bir haber Nilgün Hanım. Candan yürekten kutluyorum sizi🧿👏👏. Yeniyıla çok güzel bir başlangıç yapmışsınız. Derginin ocak sayısına hızlıca baktım. Dolu dolu bir içeriğe sahip. Güçlü bir de kadrosu var gibi hissettim. "Ya Tutarsa" başlıklı yazınızı ise çok beğenerek okudum. Eğitim konusu yıllardır kanayan yaramız. Bir eğitimci ve bir öğrenci annesi olarak size o kadar çok hak verdim ki. İnşallah bu konuda daha bilimsel, daha çağdaş adımları hızlıca atabiliriz. Başarılarınızın daim olması dileklerimle🙏😍🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sibel hanım,çok teşekkür ederiimm🤗Düşünceleriniz benim için çok kıymetli ve böyle düşünmenize, dergimizi incelemenize gerçekten çok sevindim. Sevgiler😍🦋💫

      Sil
  11. Kutlarım, hayırlı olsun. Sevgili blog arkadaşım, öğrenci kardeşlerimize ve velilerimize yönelik pratik tavsiyeler barındıran yeni bloğum; https://saymuallim.blogspot.com/ a ziyaret ve değerlendirmeler için beklerim. Ayrıca takibe almayı da unutmamanız dileği ile, Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🤗Yeni bloğunuzu hemen takibe aldım,okuru bol olsun🙏İlk fırsatta okumak için geleceğim. Sevgiler🦋💫

      Sil
  12. Tebrikler :) Çok başarılı olursunuz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Cem, çok teşekkür ederim 🤗💫

      Sil
  13. mükemmelsin
    tebrik ediyorum
    gurur duydum
    sevgiler iyi yıllar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım🤗
      Sana da mutlu yıllar 💫🦋

      Sil
  14. Çok tebrik ediyorum, ne güzel bir dergi bu. Mutlaka okuyacağım. Emeğinize sağlık. Başarılar, bol okurlar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  15. vaz geçemediğim bir hayal bu benim de :)
    sizleri çok tebrik ederim, başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda sizin hayaliniz de gerçek olur🙏 Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.🤗 Bloğuma hoş geldiniz🦋

      Sil
  16. Dergiyi inceleyeceğim. Başarılar dilerim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inceleyince görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🤗
      Bloğuma hoş geldiniz 🦋

      Sil
  17. Ne kadar güzel,bir hayalinizi gerçekleştirmenize çok sevindim:)) Tebrik ederim gerçekten👏👏Başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  18. Dergiyi yeni inceleyebildim ve çok güzel, yazınızı da okudum, ne güzel yazmışsınız:))) Her şeyden önce böyle bir hayali gerçekleştirmek çok ama çook güzel, tekrar tebrik ederim:))) Çok daha başarılı olmasını dilerim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dergimizi incelemene ve böyle düşünmene çok sevindim 🤗Çok teşekkürler, sevgiler 🦋

      Sil
  19. Hayalinizi gerçekleştirmeniz ne güzel, tebrik ederim. :) Yazınıza şöyle bir göz attım da çok keyifli görünüyor, detaylı incelemeye gideceğim şimdi. Yeni yazılarınızı da merakla bekliyorum şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa böyle düşünmeniz ne güzel, çok teşekkür ederim 🤗 Dergimiz ve yazılarımın takipçisi olabilirseniz çok ama çok mutlu olurum🙏Sevgiler🦋

      Sil