Blog Arşivi

1 Nisan 2021 Perşembe

Hoşgeldin Nisan🌸🤗

 


Mart doğumlu olduğumdan mıdır bilmem.. Bahar gelmiş gibi kıpır kıpır olur, daha Mart ayında yeşillenir aslında benim yüreğim.. 

Ama bu yıl malum hiç öyle olmadı, olamadı.. Nisan 'da şöyle bir güneşiyle, çiçeğiyle, böceğiyle Merhaba diyeydi iyiydi..

 Her şey, mevsimler bile gelgitlerle dolu ruhum gibi aynı şeyi anlatmaya çalışıyor sanırım..

Hiçbir şey eskisi gibi değil.
Ne taraftan hangi rüzgarın eseceği, kimin hangi dalını kırıp hangi köşeye atacağı ve neredeyse güneşin ne taraftan doğacağı bile hiç belli değil.
Zihnimize kazınmış ezberleri bozma zamanı gelmiş demek ki çoktan..

Yeni renkleri duyumsamak; siyahla beyazın asaletini unutmadan, grinin ahenginde dinlenmek ve sarı ile mavinin cıvıltısını karıştırıp ta yeşili bulduğumuz günleri anımsamak gerek..

Sen uyan ben burdayım diyor bize belki de doğa..
Kırılan dalların peşini bırak. Eline kaç yaprak, kaç yeni tohum düştü onu yeşertmeye bak demekte sanki tüm fırtınalar.. 
Çiçeklerin açmasını bekleme! Gönlün çiçeklensin, ben geleceğim zamanı bilir, tüm çiçekleri önüne sererim der gibi Nisan..

Yeter ki en karanlık köşelere saklamayın umudu..
Hangi köşeden, hangimizin önüne çıkıp ta neleri yeşertecek kimbilir..

O zamaannn yine de "Hoşgeldin Nisan" deyin tüm kalbinizle🌸
Ve önce sağlıkla ; sevgi, iyilik, güzellik, huzur ve çokça umudu doldurup kayıklarınıza, keyifle  salınıverin gölün şu dingin kıyılarında..🌄🌈🍀🦋🐞🧚‍♀️🌷🌿
Gönlünüzden geçen en kıymetli hayallerinizi de koymayı unutmayın ama sakın azık torbalarınıza..
Sevgilerimle 🤗🙋‍♀️


27 yorum:

  1. O zaman "Hoşgeldin Nisan" :-)) Ayrıca geçmiş doğum gününüz de kutlu olsun 🙏 Kaleminize sağlık, yazı çok güzeldi 🙏

    YanıtlaSil
  2. Hoşgelsin Nisan hepimize

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederiimm 🤗🙏

    YanıtlaSil
  4. eveet iyi ki geldi valla. salgınla bir kış daha geçirdik, evlerde olsak da bahar güzel bir şey, neşelendik valla :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel, insanın içini ısıtan şiir gibi bir yazı. Yeni yıl neden Nisan ayının başı değil diye düşünürüm zaman zaman. Doğduğum günün bu ay içinde bulunmasının ne kadar etkisi var bu düşüncemde, bilmiyorum. Baharla birlikte yeni umutlara yelken açalım o zaman:)

    YanıtlaSil
  6. Gölün dingin kıyılarında güzel temennileri içimde hissettim. Nisan ruhuna uygun düşen çok güzel bir yazı. Tebrikler, sevgiler 😊🌺🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hissetmeniz ne güzeell🤗
      Çok teşekkürler, sevgiler🙋‍♀️

      Sil
  7. İnsanoğlu her şeye alışıyor; alışırken o da bozularak zamana mı uyuyor orası tartışılır ancak dediğiniz gibi bu kötü günlerde bile enseyi karartmadan, her şeye alışarak, umudu kaybetmeden yaşamaya hevesle devam etmek gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, umut hep var ve olmalı🍀
      Teşekkür ederim yorumunuz için🙏

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Demeyin öylee.. Umudumuz hiç bitmesin, her fırsatta yeniden yeniden yeşersin🙏🤗

      Sil
  9. Nisan benim ayım <3 Bir kızım olsaydı kesin adını Nisan koyardım :) o kadar seviyorum. Doğa kendini yeniden doğuruyor adeta. Yazında da doğa gibi insanı renklendiren, besleyen, büyüten duygular var. Bahar çocuğu olmanın etkisi büyük :) Geçmiş doğum günün kutlu olsun, nice yeşerecek güzel günlere :) <3

    YanıtlaSil
  10. İnşallaahh hep birlikte 🤗Teşekkür ederiimm🙏

    YanıtlaSil
  11. Nisan içinde benim için kötü bir güne sahip olsa da aynı zamanda doğduğum ay olduğu için de en sevdiğim ay, o güne rağmen bu ayı affedebiliyorum doğum günüm sayesinde, bu yıl biraz buruk geçse de gelecekte her şey iyi olacak diye inanıyorum hala inanmak istiyorum. biz olumlu ve ışık dolu düşünelim her şeyi :) saklanır nisan diye bir şarkı var dinlesene ay çok hoş aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne kadar güzel bir parçaymış dinledim hemen, teşekkür ederiimm🤗

      Sil
  12. Ne güzel yazmışsınız. Bir solukta okudum :)
    Öyle diyelim öyleyse ''Hoş geldin Nisan!'' :))
    Umut edelim hep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeell, çok mutlu oldum🤗
      Teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🙏🧚‍♀️

      Sil
  13. Hoşgeldin Nisan hoşgeldin bahar:)
    Umut etmek ne güzel şey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, umut hep var olsun🤗🧚‍♀️

      Sil
  14. Hem Nisan hem Gölyazı fotoğrafları yanılmıyorum değil mi? Çok benziyor çünkü) dikkatimi çekince geldim bu paylaşıma. Nisan benim doğumgünüm, bu nedenle baharı son olsun ilk olsun çok ama çok severim. Fotoğrafların çağrıştırdığı Bursa'ya yakın Gölyazı ise bu kadar popüler değilken sıklıkla gittiğimiz, huzurlu bulduğumuz bir yerdi. Şimdilerde otobüsle insan seli şeklinde ziyaretçisi olunca, ancak soğuklarda gidiyoruz ki insan sayısı nispeten az olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett Gölyazı🤗Kesinlikle haklısınız,çok kalabalık artık ve gerçekten eskisi gibitadını çıkaramıyor insan. Teşekkür ederim sayfamı ziyaretiniz ve yorumunuz için 🙏Hoşgeldiniz💫

      Sil