Blog Arşivi

11 Ocak 2021 Pazartesi

Öğretmenlerimiz Rahata Alışmadı!! I

 

Yine çok sinirlendim. Birileri çıkmış Öğretmenler ve Öğrenciler iyice rahata alıştı demiş..

Bunu söylerken 10 aydır onların nelerle ve nasıl mücadele ettikleri konusunda acaba ne kadar bir bilgi, nasıl bir fikre sahiptiniz hey haatt!!
Efendim kendimi bildim bileli ve ömrüm yettiğince "Öğretmenlik" mesleğine saygım, sevgim ve minnettarlığım değişmeyecek kuşkusuz..
Ancak özellikle böyle bir dönemde en başından beri, her iki kesimi de çok yakınen gözlemleyen biri olarak ; online eğitimin, yüz yüze eğitimden çok daha zor ve yıpratıcı olduğunu ve hem öğretmenlerimiz, hem de öğrenci çocuklarımız, gençlerimizin bir an önce okullarına, örgün eğitime dönmek için herkesten daha istekli olduklarını adım gibi biliyorum..
Pandeminin başından itibaren bir sürü teknolojik aleti kendi bütçeleriyle almak zorunda kalıp, yeri geldiğinde mutfak dolaplarını bile yazı tahtası olarak kullanan, sanal bir ekran ile elinin yetmediği gözünün görmediği çocuklarına ulaşabilmek, dil döke döke onları ekran başında tutabilmek, eğitim verebilmek için canla başla çalışan, gece saatlerine kadar ekran ve telefon başında geçirdikleri bu dönem aile/özel hayatları herkesten çok yok olan fedakar öğretmenlerimizin ;
Baştan sona sanal ve yasaklarla dolu dünyalarında gözleri yalnızca ekran, zihinleri belirsizlik, bedenleri hareketsizlik ve gönülleri yalnızlıkla savaş veren ve ne yazık ki büyük bir kısmı imkansızlıkları, ınternet, bilgisayar vs sıkıntısı nedeniyle bu dönemi her uzvuyla sadece  çaresizlik içinde geçirip var bile olamayan çocuklarımız, gençlerimiz rahata filan alışmadı azizim, alışması mümkün de değildir!!
Başımızın tacı sağlıkçılarımızdan sonra onlar bu dönemin en büyük savaşçıları bence..
Bu da böyle biline!! 👊

Sevgilerimle🤗
#DerhalÖğretmenlerimizdenÖzürDileNagehanAlçı!!


26 yorum:

  1. oooooo kim gelmiş ooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar az uğruyorum ki buralara, görünce şaşırıyorsun değil mi?😀

      Sil
  2. Nagehan Alçı mı? Ben de söyleyeni adam sandım! İnsan olan böyle bir şey geçirir mi aklından? Yine içinin fenalıklarının kusmuş, ... Neyse, bir şey demeyeceğim, anlayan anladı zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, söyleyenin aklından aklı başında birşeyler geçtiği görülmüş değil de zaten kendimi tutamadım, yazmadan duramadım işte🙄

      Sil
  3. derler böyle boş şeyler işte boşveeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, boş insanlar boş işler peşinde🙄

      Sil
  4. Onun dediğinin ne önemi var, o neler neler söyler. Takılacak kişi değil değil bence. Neredeyse herakşam çıkıp herşeyden anlayangillerden olarak konuşurlar. Öğretmenler başımızın tacı. Her koşulda yaptıkları iş son derece saygıdeğer. Keşke devletçe çok daha fazla önem görseler.Maddi manevi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru takılacak kişi değil de işte tutamadım kendimi🙄 Öğretmenlerimiz başımızın tacı❤️

      Sil
  5. Öğretmenlere haksızlık etmiş oluruz rahata alıştılar dersek. Cumartesi bile ders veriyorlar çocuklara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.. Bir öğretmen çocuğuyum ama bunun dışında şu pandemi döneminde o kadar büyük çabalarına tanık oldum ki, böyle abuk subuk sözlere çok sinirleniyorum 🙄

      Sil
  6. Kişi kendinden bilir işi demişler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğruuu🙂Teşekkürler yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🤗

      Sil
  7. Yazın mükemmel ama söz söyleyen dikkate alınacak biri değil. Boş teneke çok ses gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız ne yazık ki🙄
      Yazımı beğenmenize sevindim, çok teşekkürler🤗

      Sil
  8. Yazın mükemmel ama söz söyleyen dikkate alınacak biri değil. Boş teneke çok ses gelir..

    YanıtlaSil
  9. boş insanlar boş boş konuşur valla takılmıyorum ben onların söylemlerine takip etmiyorum bile. öğretmenlik en kutsal mesleklerden bence emeklerinin karşılığı yok bile neler çektiklerini de hepimiz görüyoruz anlıyoruz valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, çok teşekkürler yorumun ve ziyaretin için 🤗

      Sil
  10. Bunu söyleyen densiz kesinlikle empati yeteneğini kaybetmiş koca bir cahildir!

    YanıtlaSil
  11. Hiç sinirlenme canım arkadaşım.
    O karı "Asker eşleri takvime soyunsun" diyen aşağılık, oros.....dur, pez.....k kocası da ikisi de vatan haini pisliklerdir. Atatürk yaşasaydı ikisini de ayağında sallandırırdı ibret-i alem için. Maalesef vatan hainliğinin prim yaptığı kara günler geçiriyoruz.
    Not: Yorumumu yayınlamayabilirsin anlarım:)ve gocunmam. Senin okuman yeterli. Başkaları okumasa da olur.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😔😔Ama dünyayı iyilik, güzellik kurtaracak ve canım ülkemizi de biz canım Atam 'ın yolunda yürüyenler🤗🙏

      Sil
  12. Blogunuza girince sağ tarafta öğretmenler diye başlayan yazıyı görünce tıklamadan edemedim. Öyle güzel ifade etmişsiniz ki, bir öğretmen olarak yürekten katılıyorum tüm yazdıklarınıza... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🙏 Çok kıymetli öğretmenlerimizden birinden bunu duymak çok mutlu etti beni.🤗Sevgiler🦋

      Sil