Blog Arşivi

8 Kasım 2021 Pazartesi

Kulüp /Dizi/Netflix

Henüz 5 Kasım 'da yayınlanmasına rağmen ; özellikle Twitter'da o kadar çok yorum okudum ki, sırf merakımdan izledim bu diziyi inanın.
1950'li yılların İstanbul' u ve dizinin de adını aldığı, dönemin popüler bir gece kulübünde geçiyor. 

Sorunlu bir geçmiş ve hapishane yılları nedeniyle kızını yetimhanede yetiştirmek zorunda kalan ve kızıyla yeniden bir bağ kurma, hayata tutunma çabasında olan Mathilda: Gökçe Bahadır ( tabii ki rolün hakkını fazlasıyla vermiş)


Kızı Raşel & Aysel : Asude Kelebek (sanırım kendisini ilk kez izledim ama genç ve rolünde oldukça başarılı bir oyuncu)


Raşel'in sevgilisi, asi delikanlı havası ve ince bıyık, avuç içi sigarasıyla tam dönemin şoförü rolüyle Fıstık İsmet: Barış Arduç (onu bu role koymakta oldukça zorlanmış olsam da, çok başarılı)

Kulüp'ün star sanatçısı, hayallerinin peşinde kulüpte yepyeni bir dünya yaratan Selim Songür: Salih Bademci ( Zaten başarılı bulduğum bir oyuncu ancak bu rolüyle oyunculuğuna şapka çıkarttım. Çok iyi iş çıkarmış!)

Geçmişten bugüne bir köprü ve kulüp yöneticisi Çelebi: Fırat Tanış (İyiliği içine kaçmış, dizinin kötü adamı. Bana bile sorsalar bu rolü Fırat Danış oynar derdim o kadar oturmuş üzerine rolün paltosu)

 
Ve tabii hakkını yememek gerekenlerden kulüp patronu Orhan: Metin Akdülger (role yakışmış)
Dizinin ana kahramanları da bunlar efenim 😊


Velhasıl kelam herşeyi pek bir ayarında, insana dair ne çok şey barındıran, benim o yıllarda yaşama isteğimi depreştiren, içerdiği dönem, 1950'li yılların İstanbul sokaklarının kokusunu bizzat duyduğunuz, konusu, oyuncular, oyunculuklar, kostümleriyle bana "iyi ki izledim" dedirten, ilk sezonu (6 bölüm)bir çırpıda izlediğim keyifli bir yapım..
Varın gerisini ; duyup , görüp, merak edip, izlemek için sırada tutan, izlerken bendenizin naçizane bu satırlarını da yadedecek sizler söyleyin 🤗
Mutlu akşamlarınız olsun 🌙
Sevgilerimle 🦋

20 yorum:

  1. dün akşam başladım, iki bölüm izledim, iyi fidiyoo, metin akdülger çook severim eski dizilerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bitirmişsindir çoktan🤗Valla ben çok beğendim, bir altı bölüm daha olsa izleyecektim şıp diye 😊

      Sil
  2. Bütün oyuncuları çok iyi, ben de 1. bölümü izledim henüz. Bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirmişsindir artık ve umarım keyif almışsındır. Ben çok keyifle izledim, ikinci sezonu merakla bekleyeceğim🤗

      Sil
  3. Ben henüz izlemedim, bu aralar fırsat bulursam izleyeceğim. Çok merak ediyorum diziyi:))) Salih Bademci oyunculuğunu severim, keyifle izlerim. Çok güzel anlatmışsınız:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm🤗Salih Bademci'yi seviyorsan, buradaki oyunculuğuna ayrıca bayılacaksın. Şimdiden iyi seyirler 😊

      Sil
  4. Bende listeme ekledim, izlemek istiyorum fırsat bulursam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli seyirler diliyorum o halde🤗

      Sil
  5. Reklamlarını çok gördüm ve merak ediyorum. Fakat GAP turuna denk gelince izleme şansım olmadı:) Teşekkürler öneri ve tanıtım için:)

    YanıtlaSil
  6. Ben teşekkür ederim, zaman ayırıp okuduğunuz için 🙏Ne güzel yerler gezdiniz yine,hepsini merak ediyorum aslında.İlk fırsatta uğrayacağım bloğunuza 🤗

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Bence de, teşekkürler yorumun ve sayfamı ziyaretin için🤗

      Sil
  8. yazana da, yönetene de, oynayana da helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle👍Bakalım ikinci sezonda aynı performansı koruyabilecek mi?
      Teşekkürler sayfamı ziyaretiniz ve yorumunuz için🤗

      Sil
  9. Uzun zamandır yöneteni, senaryo yazarı, oyuncusu dört dörtlük bir Türk dizisi seyretmemiştim. Her şeyiyle sarsıcı, dönemi itibarıyla yaşanılanları insana dair noktaları atlamadan yansıtan, çok güzel, detaylı ve iz bırakacak bir dizi. Dün akşam itibarıyla ikinci sezonu da bitirmiş olduk. Çok iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ikinci sezonu izlemek için sabırsızlanıyorum. İlk fırsatta izleyeceğim inşallah. Çok teşekkür ederim yorumunuz için🤗

      Sil
  10. Şu sıralar çok fazla adını duymaya başladığım ve öneri olarak da sunulan bir dizi. Konusu da oldukça ilgi çekici, sanırım artık izlemeliyim. Tanıtımınız için teşekkürler, takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisiniz. Hoş geldiniz bloğuma, çok teşekkür ederim 🤗💫🦋

      Sil
  11. Çok tavsiye edildi bana. Şimdi buradaki yorumlara baktım da, izlenesi diziymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, ikinci sezonu da çok beğendim ben👍Teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🤗

      Sil