Blog Arşivi

2 Mayıs 2021 Pazar

Radyo Voyage ile Mutlu Pazarlar...

                                                    


İçime dönmek, ruhumu dinlendirmek, kalbimi iyileştirmek istediğimde müzik hep yanımda olmuştur benim. Çok severim Radyo Voyage dinlemeyi. İyileştirir, dinginleştirir ruhunuzu.


Uzun zamandır uzak kalmışım sanki ama dün gecemi yine onunla renklendirmek çok iyi geldi..


Dünyanın müziği bambaşka bir ritimde size eşlik ederken ; ekranınızı da açtığınızda Vietnam'dan Maldivler'e, Avustralya 'dan Tanzanya' ya pek çok özel ve bir o kadar da güzel fotoğraf ve manzarada gözünüzü, gönlünüzü şenlendirdiyor.


Evet bu fotoğraflarda o sırada kaydettiğim birkaç güzellik. Yoksa ben dünyanın dört bir yanını ve renklerini gezerek görebilen, böyle hoş fotoğrafları yakalayabilen biri olmadım hiç.
Gönül gözümle görebildiğim güzellikler ile renklendirdim hep o küçük dünyamı..

Çünkü biliyor ve inanıyorum ki o kapalı olursa, önünüze serilen koskocaman bir dünya çok ama çok küçük..O yüzden tüm kalbimle diliyorum ki ;


Açık olsun her daim gönül gözünüz🧚‍♀️
Ruhunuz şifa, gönlünüz huzur bulsun.. 🦋
Bugün ve her gün hayat yolunuz, yolu iyilik ve sevgiden geçen insanlarla dolsun❤️

Ve sizde güzel pazar gününüze eşlik etsin isterseniz @radyovoyage1074 da yanınızda olsun.🎶💃🎵

Mutlu pazarlar🤗🙋‍♀️

'Karanlık basacak diye gündüzü, şafak sökecek diye geceyi kaybediyorlar"

Seneca

32 yorum:

  1. Ay bugün ihtiyacım var acayim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aç aç ,ben dünden beri kapatamıyorum ama çok iyi geldi:)

      Sil
  2. Radyo dinlemeyeli belki de yıllar oldu... Müzik dinlemenin yeri tabi ki ayrı ama özellikle yolda giderken radyo programlarını, sohbetlerini dinlemek çok hoşuma giderdi:-) Şimdi hep youtube:-)) Kaleminize sağlık, mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severdim .Radyo tiyatroları filan vardı ya nasıl güzeldi onlar.:)Youtube var tabii ama özellikle televizyonun kasvetli dünyası, sosyal medyanın çirkin yüzünden kaçmak için ben müziğe ve çokça bu radyoya sığınıyorum. Çok ta iyi geliyor. Size de kalan kısmı için mutlu bir pazar ve şimdiden iyi haftalar dilerim:)

      Sil
  3. Amin.
    En en en sevdiğim radyodur. Hele geceleri o sessizlikte dinlemek nasıl iyi geliyor ruhuma.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen geceleri bir başka.. Teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🤗

      Sil
  4. Okudum yazınızı.
    İçimdeki karamsarlık gitti vallahi :)
    Paylaşımınız için teşekkürler. Mutlaka bakacağım 🌸😊🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzeell, çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için🤗🦋

      Sil
  5. Bazen ben de diniyorum. Çok güzel müzikler çalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle. Teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için:)

      Sil
  6. insta story de görmüştüm piki saool :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel motivasyon dolu bir yazı olmuş. Gönül gözün hep açık olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepimizin gönül gözü hep açık olsun 🤗

      Sil
    2. Bloğuma yaptığınız iade ziyaretten dolayı teşekkür ederim . Bloğunuzu yeni keşfettiğimdrn dolayı takip etmemiştim. Şimdi takibe aldım

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, hoş geldiniz 🤗

      Sil
  8. Radyo dinlemenin tadı bambaşka, lise zamanımda çok dinlerdim, heyecanla beklerdim programları:)) Son zamanlarda dinlemiyorum, yazınızı okuyunca özlediğimi fark ettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel 🤗 O zamann hemen özlem gidermek gerek🧚‍♀️

      Sil
  9. Radyo Voyage ulusal çapta yayın yapan bir radyo mudur acaba? Bursa'da çeker mi ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet 107,4 frekans kanalı. Ben hep dinliyorum.

      Sil
  10. ah şu senaca yok mu! öyle seviyorum ki cümlelerini. Bende radyo dinlemeyi çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Seneca😍 Radyoları unutmayanları görmek ne güzel. Teşekkürler yorumun ve sayfamı ziyaretin için 🧚‍♀️

      Sil
  11. Hiç dinlemedim bu radyoyu. Bi bakayım :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de severim radyo voyage'ı. Seneca'nın sözü de anlamlı. Selamlar.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim yorumun ve ziyaretin için🤗

    YanıtlaSil
  14. Müzik seçkilerine bayıldığım harika bir radyodur kendisi:) Yıllardır vazgeçilmezim. Ekrandaki görüntüler ve sözler de son derece etkileyicidir.
    Güzel dilekleriniz için ''Amin'' diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen "vazgeçilmezim" 👍 Çok teşekkür ederim yorumunuz için 🧚‍♀️

      Sil
  15. Radyo Voyage çok severim takip ettiğim bir radyo, gezmeyi de sevince, o ülke ülke dolaşan tını alıp götürüyor insanı ama sizin de dediğiniz gibi, kıymetli olan gönül gözü. Açık olacak daima.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Radyo Voyage bambaşka yerlere ve duygulara götürüyor gerçekten.Ben de çok seviyorum 🤗 Teşekkür ederim yorumunuz için🦋

      Sil