Blog Arşivi

29 Nisan 2021 Perşembe

Balkonumu renklendiren dostlarım 🤗

 

Biliyor musunuz ben onları kimsesiz çocuklara benzetiyorum bazen.Yuvalarından koparılmış, hepsi bir arada ama yapayalnız bekleşiyorlar çiçek pazarlarında.. Birileri gelip alsın ve yaşama tutunmaları için el uzatsın diye onlara.

Ve sonra bir çocuğa sahip çıkar gibi sahipleniyorsunuz onlardan bir kaçını.. 

Belki aslında ait oldukları doğanın koynuna değil ama en azından onun kokusunda minicik bir parçasına konduruyor ; kalan ömründe artık onlara kol kanat gerip, besleyecek, kendilerine ait bir avuç toprakla buluşturuyorsunuz sevgiyle. Küçücük bir çukur açıp, tam içine oturuyorsunuz ki köklerini; iki farklı toprak birbirine iyice sarılsın, kaynaşsın. Su ile, sevgi ile besliyorsunuz ki her gün ; kök salsın, tutunsun bir an önce yeni yuvasına, heyecanla güneşe bakan çiçekleri çoğalsın..
Unutsun sahipsiz günlerini, yeni dünyasında rengarenk, yepyeni umutlar yeşersin..


Ve en güzeli ne biliyor musunuz?
Artık ait oldukları yuvayı kabullenip, canlandıklarında sohbet edebiliyorsunuz onlarla gönlünüzce. Ne der diye düşünmeden, olduğunuz gibi, özgürce..
Tarafsız, sonsuz bir sabırla dinliyorlar sizi her gün, ta ki siz susana dek. Yargılamıyor, eleştirmiyor, yalnış anlamıyorlar ve ömürleri bitene dek terk etmiyorlar sizi.
Ve siz..
İyisiyle, kötüsüyle içinizi döküp, tüm söyleyecekleriniz bittiğinde ; buluvermiş oluyorsunuz sorularınızın cevaplarını, onların içtenliği , masumiyeti, renkli sessizliği içinde..
Bazen dudağınızın kenarında minik bir gülümseme ve  bazen de göz pınarınızdan süzülüveren iki damla yaş ile..

Çiçek açsın gönlünüz🤗🌼🌿🌺🍃🌸

Sevgilerimle.. 

14 yorum:

  1. Bugün sosyal medya hesabınızda gördüm bu yazıyı ilk olarak, yorum yapıp yapmamak konusunda kararsız kaldım:-)) Sonra belki blogda paylaşırsınız diye düşünüp vazgeçtim:-) Ve şimdi ikinci kez okudum ve çok beğendim. Çok farklı bir bakış açısı, hiç böyle düşünmemiştim:-) Çok keyifliydi, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize😊Teşekkür ederim güzel yorumunuz için🙏

      Sil
  2. Ah yazıya girişteki cümle beni kalbimden yakaladı. <3 Ne güzel anlatmışsın gerçekten.. doğayla haşır neşir olan insanın hali cidden başka oluyor. Çiçeklerin daha yakından çekilmiş halini de yayınlarsın iyice tutunduktan sonra :)) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim böyle hissetmen ve beğenmene🤗 Yayınlarım tabii biraz büyüsünlerde.
      Çok sevgiler🌺

      Sil
  3. ''Biliyor musunuz ben onları kimsesiz çocuklara benzetiyorum bazen. Yuvalarından koparılmış, hepsi bir arada ama yapayalnız bekleşiyorlar çiçek pazarlarında.. Birileri gelip alsın ve yaşama tutunmaları için el uzatsın diye onlara.'' Yazıya öyle güzel başlamışsınız ki, çok sevdim, kaleminize sağlık:) Bu cümleler etkiledi beni fazlasıyla. Çiçekler bambaşka, baharın geldiğini müjdeliyor ve bakınca gerçekten yaşam enerjisi veriyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa nasıl mutlu oldum, duygularımı size de yansıtabilmiş olmama🤗
      Çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için, sevgiler🌺

      Sil
  4. Ne kadar güzel yazmışsınız. Çiçekleriniz çok güzel görünüyor. Maşallah. Elinize sağlık :)
    İki tane bitkim var. Son zamanlarda kötü görünüyorlar onları hayatta tutmak için bir buçuk haftadır çabalıyorum işte bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🙏Ben de çok tecrübeli sayılmam aslında ama garip bir duygu, onlarla yakın oldukça çok güzel bir bağ kurabildiğimi hissettim ve bu çok mutlu etti beni 🤗

      Sil
  5. Çiçekler hakkında düşünceleri olan bir insanın düşüncelerini okumak çok güzeldi. Biraz üzüldüm de açıkçası kimsesiz çocuklar benzetmesini okuyunca ama devamında o his yerini daha sıcak bir hisse bıraktı 😊 Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de biraz hüzünlendim yazarken ama emin olun tam olarak hissettiklerim bunlardı ve paylaşmak istedim. Duygularımı yansıtabilmiş olmama sevindim. Çok teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🙏🤗

      Sil
  6. valla ne güzel anlatmışsın onlarla arkadaşlığımızı :)

    YanıtlaSil
  7. ay çok güzel olmuş. Bende heveslendim şimdi:)

    YanıtlaSil
  8. E haydi o zaman, başla hemen 🤗

    YanıtlaSil