Blog Arşivi

27 Nisan 2021 Salı

Doğanın Dilinden🌿🌼🌾🐞🍃🍀🤗


Binaların arasına sıkışmış güzellikleri, çiçeği, böceği, yeşili dolaştım biraz bugün.


Onlarda bizim gibi nefesleri tümden kesilmesin diye, var olma savaşı vermekte kendilerince..
Ve bu kara günlerin içinde onları, umudu görebilen, hissedebilen yürekleri renklendirmekte..
Yaprak olup tutunun diye çiçeklerin dalına.. ..🍀🌼🍃
Tohum olun yeşermeye hep hazır.. 🌱🌾
Çiçek olup ğöğe uzanırken misler gibi  kokunuz , böcek olup dolaşın o çimlerin koynunda.. 🌸🐞🌻


Umudunuz sımsıkı sarmalasın, kurumaya yüz tutmuş bedenlerinizi..🤗☀️
Ruhunuz pes etmeden yeşersin, sanki sonbaharlar hiç yokmuş gibi.. 🍂🍁🌞


(Güzel fotoğraf çekmeyi de hiç beceremiyorum ama beni de böyle idare edin artık🤭🙃) 
Sevgiler🧚‍♀️
 

10 yorum:

  1. Umut her zaman var, olmazsa olmayız zaten 🙏 Ama ne yazık ki kapımızın önüne çıkmak bile sıkıntı olacak gibi bu dönemde.. Umarım bayram sonrası biraz olsun düzelme olur 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım🙏🙏Ama dediğiniz gibi umut hep içimizde ve hep var olacak 🙏Teşekkür ederim yorumunuz için☺️

      Sil
  2. çiçekler ben de en çok onlar arasında dolaşmayı seviyoruum :)

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler öyle güzel ki, bakarken hayran oluyor insan. Güzel fotoğraflar çekmişsiniz:) Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafları beğenmenize çok sevindim. Ben de içlerinde dolaşırken çok keyif aldım 🤗

      Sil
  4. Ah bu resmen göz ziyafeti :)) <3 elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa böyle düşünmene ne çok sevindim, teşekkür ederim 🤗

      Sil
  5. Dördüncü fotoğraftaki sakura ağacını görünce nasıl heyecanlandım. Bu yıl gördüğüm ilk sakura çünkü. Açmak için tam zamanları demek. Yıldan yıla değişiyor çiçeklenme zamanları ve en fazla 10 gün sürüyor.

    Fotoğraflar gayet güzel bence. Pandemide her zaman dışarıya çıkılamadığı için iyi geliyor hepimize. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için. Beğenmenize çok sevindim 🤗Dediğiniz gibi açma zamanları demek ki, öyle çok vardı ki site bahçelerinde gözüm gönlüm açıldı☺️🌺

      Sil