Blog Arşivi

9 Aralık 2019 Pazartesi

ŞAHSİYET..

ŞAHSİYET



Galatasaray Üniversitesi tarafından düzenlenen EN Ödülleri’nde, öğrencilerin oylarıyla 
Yılın En İyi İnternet Dizisi seçilen Onur Saylak ' ın yönettiği Şahsiyet dizisindeki performansı ile Haluk Bilginer ; Uluslararası Emmy Ödülleri’nde En İyi Erkek Oyuncu seçildi biliyorsunuz.

Daha önce can dostumun önerisi ile belli bölümlerini izlediğim dizinin ; ödül sonrasında bir an önce tamamını izleyip, sizlerle de paylaşmak istedim..
Konuyu genel olarak özetlemem gerekirse ;

Emekli bir adliye memuru olan Agâh bey, İstanbul  Beyoğlu’nda ki evinde yalnız bir yaşam sürmekte; kızı yurtdışında , 10 yıl önce kaybettiği eşi ise kalbinde yaşamaktadır. 


Agâh Beyoğlu'na konan Alzheimer Başlangıcı teşhisi önce kendisini şaşkına çevirip, hayatını alt üst etse de ; sonrasında  zamanla her şeyi tek tek unutacağı gerçeğini fırsat bilerek, yıllardır planlayıp bir türlü gerçekleştiremediği cinayet planını yeniden devreye sokmasına sebep olur.
İşleyeceği cinayeti bir süre sonra  hatırlamayacağı için vicdan azabı çekmeyeceğini düşünen  Agah beyin bu planı; seri cinayetlere dönüşecek  hem kendisi,hem yıllar önce görev yaptığı Kambura ilçesi halkı ,hem de  polis memuru Nevra'nın hayatını bambaşka yerlere götürecektir.. 

Benim gibi Haluk Bilginer hayranı iseniz tabii ki kaçırmayın derim ama değilseniz de hem Sn.Bilginer 'in  performansı, hem de bütünüyle bu dizi kesinlikle izlenmeyi hak ediyor👍


Ve izlememiş arkadaşları düşünerek daha fazla detaya girmeden dizi hakkındaki sözlerimi, bu diziden benim çıkardığım aşağıdaki cümleler ile özetliyor ve sonlandırıyorum.. 
Sevgilerimle...



* İyilik ve kötülük aynı anda ve aynı ruhta, ancak bu kadar güzel işlenebilir.

* Anne babanız, evladınız, eşiniz, kardeşiniz başta olmak üzere hiç kimseyi gerçekleri bilmeden yargılamayın.. 

* İyiler her zaman iyidir.. 


* Bir hanımefendi ya da beyefendi olmanız, katil olamayacağınız anlamına gelmez.. 

* Unutmak her zaman en iyi çözüm değildir.. 


* Bilinçaltınızda nelerin saklandığını, neyi neden yaptığınızı çoğu zaman siz bile anlayamazsınız. 

* Kötü anıları saklandığı yerden çıkarmak, düşündüğünüz kadar kolay değildir. 

* Kötü insanlar bazen iyi şeyler yapabildiği gibi,  iyi insanlar da kötü şeyler yapabilir.. 

* Kötü düşünen, yaşayan ve kötülükle beslenen insanların peşinde, hayatı boyunca iyilik bir gölge gibi dolaşır. Bulduğu ilk fırsatta içeriye sızmak için..👍

19 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim, kendi yorumumu silmek isterken sizinkini sildim🙈Çok teşekkür ederim. Kesinlikle izlemelisiniz👍Sevgiler🤗🙋‍♀️

      Sil
  2. İzlediğim en güzel Türk dizileri sıralamasında birinci olabilir :) iyiki yazında yer vermişsin sen de, izlemeyenler kesinlikle izlemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum, bende de birinci sırada 👍Bu yüzden paylaşmak istedim, çok teşekkürler 🤗

      Sil
  3. İlk bölümü izledim, genelde eşimle izlediğimizden fazla dram buldu devamını da inşallah yakın zamanda izleriz du bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayatımda ilk kez seri cinayeti içeren bir dizi izledim ve dizinin, dram, şiddet, cinayet, insanlık,zerafet, iyilik ve kötülüğün bu kadar iç içe ve net anlatılmış olmasına hayran kaldım. Bence kesinlikle devamını izlemelisiniz👍🤗

      Sil
  4. geçen haftasonu tümünü indirip izledim. iyiydi ya. bilginer zaten iyi. konu biraz yavaş gitti yani amerikan seri katil dizilerinden sonra biraz yavaş geldi bana. bikaç bölüm kısalabilirdi yani. amaa final iyiydi. bir de, gasteci ateşi çok sevdiiim :) haftasonu başladım bitirdim kesintisiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Ateş'i ben de çok sevdim. Ben hayatımda hiç seri katil dizisi izlemediğim için bana yavaş gelmedi tabii, ancak oldu😁

      Sil
  5. Yazınızı okuduktan sonra bir fırsat bulup ben de izlemeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemenize vesile olabileceksem mutlu olurum, yorumunuz için çok teşekkürler 🤗

      Sil
  6. baksana sayfanın en üstünde solda arşivden parçalar gözüküyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa baktım ama ben birşey göremiyorumm 🙄

      Sil
    2. sol üstte, hayata dair sözünün altında geniş siyah gri bir bant var sayfa boyunca, içinde de arşivden düzensiz parçalar var. kendi laptobundan veya telinden bakma. başka bir yerden bak bloguna görersin kiii :)

      Sil
    3. tam düzelmemiş :) aralık 2019 diye bir kutu var yine sol üstte :) onu da sil işte :)

      Sil
  7. Bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  8. Ödülü almadan çok önce izlemiştim. Çok etkilemişti beni.

    YanıtlaSil