Blog Arşivi

20 Nisan 2020 Pazartesi

House Of Cards dizisini daha yeni izliyor olabilirim🙃

Merhaba sevgili arkadaşlar 😊
Bloğumda yaşadığım sorun sevgili Kiremithanemblog arkadaşımızın desteği ile çözüldü çok şükür🙃Sorun aslında sadece fotoğraf ekleme kısmındaydı aslında ama bloğumu kullanmayacağım gibi panikletti beni🙈Yani çözümlenince inanılmaz rahatladım. Bu yüzden kendisine minnettarım🙏💐🤗

Bu dizi oldukça eski aslında.. Bir çoğunuz izlemişsinizdir mutlaka ama bendeniz bu dönem hayatımda ilk kez Netflix dizilerine zaman ayırabiliyor olduğum için (🙈) yeni izliyorum. Henüz 2.sezon ve 20.bölümdeyim ama 6 sezonluk bir dizi olduğu için bitirebilir miyim, bitirirsem bu ne zaman olur bunu hiç bilmediğim ya da bu konuda çok ümitli olmadığım için, bitirmeyi beklemeden,  bir an önce birkaç satır karalamak istedim.
Çünkü bana ilk andan itibaren vayy bee😲dedirtti vallahi, ne yalan söyleyeyim😁
Dizi Amerika Dış İşleri Bakanı olarak atanmayı bekleyen, fakat verdiği çabanın karşılığını alamayan Frank Underwood’un bu durum karşısında hayal kırıklığı yaşaması ve bu hırs ile Birleşik Devletler Başkanlığı yolunda beklenmedik planlar içine girmesi, bu andan itibaren eşi Claire Underwood ile birlikte son derece politik, acımasızca fakat bir o kadar da akılcı ve yaratıcı planlar peşine düştüğü ve istediği pozisyona gelmek için her şeyi ama her şeyi göze aldığı entrikalarla dolu hayat hikayesini konu alıyor. Politik öğretiler içinde her türlü oyunun yer aldığı, kimin ne durumda kimin ekmeğine yağ sürdüğü, kimin kuyusunu neden kazdığını asla bilemediğiniz olaylar bütününün; sizi hiç anlamadan bambaşka dünyalara sürüklediği bir dizi.. Ve ben politika ve politikacıların (sözüm meclisten dışarı🤭) dünyasının, neden hiç bana göre olmadığını bir kez daha çok net anladığımı ancak buna rağmen çok beğendiğimi söylemeliyim😊 Nasıl devam edecek izledikçe göreceğim ancak politik drama türü ve Amerikan yapımı dizi tutkunları için kaçırılmaz fırsat bence..
Ve daha ilk bölümlerinde beni etkileyen
ya da dikkatimi çekerek, üzerinde düşünmemi sağlayan bazı cümleleri paylaşmak istedim sizinle.. Ben çok seviyorum dizi ya da film izlediğimde böyle vurucu sözleri not almayı. Çünkü dizi ya da filmlerin konusu, içeriği yanında, beni en çok etkileyen yönü bu🤗

Minnettarlığınızın kibre dönüşmesine asla izin vermeyin!!

Bir insanın karakteri; zaferin tadını nasıl çıkardığı ile değil, yenilgiye nasıl dayandığı ile ortaya çıkar.

Karanlık dönemleri atlatmamıza, hiç kimse inanç kadar yardımcı olamaz..

Artık aynı gemideyiz.. Dikkat et de düşmeyelim.. Çünkü ancak birimizi kurtarabilirim..

Güç gayrimenkul gibidir. Konum, konum, konum! Kaynağa ne kadar yakın olursan, mülkünü değeri de o kadar artar.

Yarışı tribünden izlemekten, dizginleri tutuyor olmak çok daha iyidir.

Duygusal kararlar karar değildir, hepsi iç güdüdür!

Bazı şeylerin bir değeri vardır, bunun bir bedeli olsa da..

Yapmamamız gerekenleri hiç yapmasaydık ; yapmamız gerekenleri yapmak istemezdik..

Hepinize sağlıklı, keyifli, özgürlük kokan bir hafta diliyorum efenim🤗
Sevgilerimle.. 🙋‍♀️

6 yorum:

  1. Hello ! Great post
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Düzelmesine sevindim ayrıca ben bu diziyi izlemedim ama izlemeye çalışacağım önerileriniz için çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için ben teşekkür ederimm.Umarım keyifle izlersiniz😊

      Sil
  3. hımm dizi izlemedim saol, not aldım, geçmiş olsun blog için hihi. feriha hanım yeni bölüm de geldiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank youu😊Geleceğim Feriha hanımı okumaya👍

      Sil