Blog Arşivi

21 Ekim 2020 Çarşamba

Selamlar hepinize😊


 Merhaba sevgili okurlar,

Uzun zamandır buralarda yoktum. Son derece hareketli bir yaz geçirdim çünkü. Bu sebeple uzun süredir uzun uzun ne yazabildim ,ne de okuyabildim anlayacağınız..

Olumsuz bir şey yok çok şükür sadece fazla hareketli bir dönemdi benim için..

Pandemi sürecinde kızımın üniversite sınavı en önemli kısmı idi tabii ki.. Gerçekten böyle bir dönemde gençler için de ,ebeveynler için de çok zorlu ve sıkıntılı bir süreçti. Çok şükür bitti , artık kızım bir üniversite öğrencisi😊İngilizce İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı okuyacak inşallah. Tüm gençlerimizin yolu, bahtı açık ve güzelliklerle dolu olsun 👐 

Ve artık evlenmesinden ümidi kestiğimiz erkek kardeşimin ani evlilik kararı ; hem benim hem de ailem için çok güzel bir sürpriz oldu.  Bu dönemde elbette zor ve sınırlı koşullarda ,aile yakınları ile sınırlı, pandemi kurallarına maksimum seviyede özen göstererek bir de düğün sahipliği yapmış oldum efendim Bizim ailede  herkes ayrı bir ilde köşede ,gelin kızımız da Bursa'da olunca ve tabii ki anneciğimizde çok erken yaşlarda ebediyete intikal ettiğinden Bursa 'da yaşayan bendeniz hem abla ,hem anne rolüyle oğlumu evlendirmiş gibi oldum sevgili dostlar. 😊Umarım bu görevi başarıyla yerine getirmişimdir.

Ben çok ayrı bir haz aldım gerçekten. Farklı farklı öyle çok duyguyu bir arada yaşadım ki bilemezsiniz ama şimdi bunu anlatmaya geçmeyeceğim merak etmeyiniz. Çok şükür sağlıkla, güzellikle sevgili kardeşlerimi de  mutlu yuvalarına emanet ettik ve gelin kızımızı da hepimiz çok sevdik.💓  

Tahmin edeceğiniz gibi ,ortamda kimseye örnek olmamak ve herkesin sağlığı için bırakın halay çekmeyi filan ,tören de  kardeşlerime sarılamadım bile tabii ki. Ama maskeli ,mesafeli derken kurallar çerçevesinde Bando ekibi ile gelin alıcımıza kadar ayarınca yaşandı oldu hepsi çok şükür.. Yani evet kültürümüz tabii düğünler dernekler güzel yanları çok ama 1,5 saat içinde de herşey tadıyla yaşanabiliyormuş demek ki. Yeter ki, gönüller bir ve güzel olsun değil mi ?

Efenim bu küçük merhaba yazısı ile hepinizin sağlıklı, huzurlu, keyifli olduğunuzu ümit ediyor ve en kısa zamanda yazılarınızda ,yazılarımda buluşmayı arzu ediyorum..

Sevgilerimle..

Nilgün..

14 yorum:

  1. Aaa, ne güzel haberler bunlar. Bu arada hoşgeldiniz. :) Hayırlı uğurlu olsun hem kızınız okulu, hem de kardeşinizin evliliği. Mutluluklar dilerim. Kurallara uymakla da en doğrusunu yapmışsınız. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldiniz. Guzdl haberlerle gelmişsiniz, ne hos. Hersey gonlunuzce olsun. Blogunuzda izleyici butonu bulamadım. Ah bir de okuma listesine Manuel olarak eklemede; zannederim ki bloggerdan kaynaklı bir sorun var... o yüzden bir türlü takibe alamadım sizi. Benim durumumda olan birileri daha olursa, onlarin namına da iletmiş olayim:) cok sevgiler sizlere🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm 🤗Yeni Blogger uygulamasını ben de henüz tam çözemedim ama inceleyeceğim hemen. Çok teşekkürler bilgi verdiğiniz için. Sevgiler 🙋‍♀️

      Sil
  3. Hem kızının üniversiteye girişi hem de kardeşinin düğünü hayırlı, uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. güzel haberlerle dönmeniz ne güzel, kızınızın yolu açık olsun :)

    YanıtlaSil
  5. oleeey oleeey çok tatlı haberler :) ne güzel bölüm ne güzel evlilik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett Deep🤗Teşekkürler, hep güzel haberler duyalım hep birliktee😍

      Sil
  6. Ne güzel haberler.Kızınızı kutluyorum,başarılarla severek okusun inşallah bölümünü.Benim kızımda bu yıl mezun oldu ,ana-babalara en büyük mutluluk bunlar.
    Kardeşinize de mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Kardeşine ömür boyu mutluluklar. Kızını da tebrik ederim, hep güzel insanlarla karşılaşsın, yolu açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin hepimizin evlatlarına inşallah🙏Çok teşekkürler 🤗

      Sil