Blog Arşivi

19 Mart 2022 Cumartesi

Bigemag Dergi 3.sayı/Don't Look Up filmine dair

Selam sevgili okur ve blogger dostlar😊
Buralara uğrayamayıp , pek bir şeyler yazamamış olsam da dergimizin 3.sayısında ,Don't Look Up 
filmine dair karaladığım satırları paylaşmak istedim. 
Seveni de ,sevmeyeni de çok elbet ama çok konuşulduğu kesin. İzleyenler 
bir de benim penceremden bakmak, izlemeyenlerde bir fikir sahibi olmak isterlerse ,yazım 
3.(Şubat)sayımız ve 92. sayfada efenim ..
4.(Mart) sayımızda da Lösemili Çocuklar Vakfı'nı yazdım uzun, uzun.. (sayfa 86)
Dergimizi ziyaret edip ,o yazıma da göz atmak isterseniz  Lösemili çocuklarımız ve ben 
çok mutlu oluruz..
Sevgilerimle 😊


www.bigemag.com



 

15 yorum:

  1. fotoğraflardan okuyamadım sitede de bulamadım ne yazık ki ama güzel bir şeyler yapıyormuşsunuz gibi tekrar başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı okuyacağım. Ben filmi seven kesimdenim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim. Teşekkür ederim hem sayfamı, hem dergimizi ziyaretiniz ve yorumunuz için 🦋

      Sil
  3. Sitede menüde dergilerimiz bölümünden ulaşabilirsiniz.
    İlginiz için teşekkür ederim 🤗

    YanıtlaSil
  4. hımm sitede menüde piku, bu filmde sıkılmıştım bakalım sen neler bulduuuun :)

    YanıtlaSil
  5. okudum, saol, az çok farkedip te tam tarif edemediğim noktaları yazmışsın, medyanın gücü, manipülasyon, bilimsellik yerine bir tür izleyici olmak gibi. yani aslında bir tür eleştiri filmi diyorsun, pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ben öyle değerlendirdim. Teşekkür ederim okuduğun için🤗🦋

      Sil
  6. Çok detaylı bir yazı olmuş, ellerinize sağlık. Ben bu filmi sevemeyenlerdenim, yazınız bana farklı bir bakış açısı katmış oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel böyle düşünmenize çok sevindim🤗Teşekkür ederim yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🦋

      Sil
  7. Çpk konuşulan bir film oldu. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz içi🦋🤗

    YanıtlaSil
  9. Ayyy harika çok çok çok beğendim.Şu anda sadece bir göz attım dergiye yazarlar bölümüne odaklandım. Ama içerik olarakda dolu olduğuna tatmin oldum açıkcası bu yorumdan sonra inceleyeceğimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için:)

      Sil