Blog Arşivi

11 Kasım 2019 Pazartesi

Şiir Dünyam 1 // ATAM'a.../10.11.2018

    10.11.2018 tarihinde Atam'a hitaben yazdığım bu satırlar ,bloğumda mutlaka bulunmasını istediğim kıymetlilerimden:💓
Dün yazmalıydım aslında ama nasıl atladım bilmiyorum😔
İlk gün heyecanıma verin lütfen ...


ATAM'a....

Bugün günlerden ATAM !
Her yıl 10 Kasım'da ,
Yüzbinlerle birlikte yeniden doğan..
Gözlerinde huzuru...
Bakışında yolumu..
Kasımpatılarda kokunu..
Sözlerinde yemini..
Zeybeğinde asaleti...
Her adımında kendimi...
Kalpağında geçmişimi bulduğum..
Yolunu yol,sözünü söz bildiğim..
Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe hiç durmadan yürüyeceğime AND içtiğim..
Nefesim yettiğince izinde yürüyecek,hiç sönmeyen ışığınla aydınlanan
yüreğim ve dualarımla seni daha da büyütecek;
Bizi sana , seni bize emanet ettiği için her gün Allah'ıma şükredeceğim..
Ruhun şad,mekanın cennet ,varlığım Türk varlığına armağan olsun👊
Ne Mutlu Türküm Diyene !🙏

Sonsuz minnet,sevgi,özlem ve saygıyla🙏💓🙏
Bugün,yarın ve sonsuza dek..
   Gazi Mustafa Kemal Atatürk..💓

10 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsın. Yüreğine sağlık. Atamıza saygımız, sevgimiz, minnettarlığımız sonsuz. 🙏🌷🤚

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle..Çok teşekkür ederim:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. heeeey mimledim seniiii :) mimlemek, seçmek gibi oluyoo. blogumuzda bir yazı yazıyoz, genelde soru soruyoz. bak yazımda, sevdiğim günlük mimledi benii. onun yazısını da okuu. sen de benzer bir mim yazısı yazcan iştee. yani, önce seni mimleyenin linkini verceen, sonra mimdeki soruları yanıtlıycan, sonra da sen de mimlicen istediklerini. 3 kişi mimleniyor bu mimdee. bi sorun olursa sor banaaa veya sevkoza yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıımmm sanırım az önce okuduğum yazınız yani şu rol model konusu ,sevdim bunu :) Ama heyecanlandım şimdi ben yaa :)
      Yarın sağlıklı kafa ile çalışayım biraz :)

      Sil
    2. tamam rol modeli de yaz daaaaa bak son yazımı okuuuu şarkı mimiiii adın var yaaa yazının sonundaaa :) o zaman ikisini de yazarsın yaniii isterseeen :)

      Sil
    3. Yaptıımm :) İlk mim yazımı yazdım galiba ben:)

      Sil
  4. herkes atamıza karşı senin gibi olsuuuun :) kasımpatı ne güzel çiçek ayrıcanaaa :)

    YanıtlaSil