Blog Arşivi

25 Kasım 2019 Pazartesi

KADINA ŞİDDETE HAYIR!!

Kadına Şiddete Hayır !!





Bugüne özel yüreğimden dökülüveren satırlarla merhaba demek istedim sizlere😊

Bu konu çok önemli!
Sadece bir güne  sığdırılamayacak ya  da belirli günlerle sınırlandırılamayacak kadar önemli!!
Özellikle son dönemde bu konuda yaşanan, üzülerek tanıklık ettiğimiz ; çirkin, üzücü bir çok olaya tepki göstermenin yanında, artık ciddi birşeyler yapılması için adım atmamız ve bir an önce toplum olarak bilinçlenmemiz, elimizden geldiğince çevremizi de bilinçlendirmemiz gerek!!
Bunun için de öncelikli olarak ;
Lütfen 6284 sayılı kanun ile ilgili bilgilenelim ve etrafımızı bilgilendirelim!! 👍📢

Birkaç gün önce sevgili Momentos' un 6284 sayılı kanunla ilgili paylaşımında notumu almış, kendisine  de söz vermiş ve bugüne saklamıştım bu yazı ve aşağıdaki görseli..
Sevgili Momentos , size yazdığım aynı gün sosyal medya hesaplarımda da paylaştım konuyu, farkındalık için bu ve her konuda bir kişi bir kişidir sonuçta👍

Hiç bir kadının ihtiyacı olmaması, önce insan diyebildiğimiz güzel günler  dileğiyle..🙏
Sevgiler😊


Not : Kullanılan görsel Google' dan alıntıdır.


29 yorum:

  1. İnşallah bir gün gerçekten insan olmayı, başkalarına saygı duymayı öğrenecek herkes. Kadın olmak taş devrinde mi daha zordu yoksa günümüzde mi emin değilim. Evrimleşmek yerine geri gidiliyor sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Lady Wednesday inşallah🙏🙏Asla umudumuzu kaybetmeyeceğiz, bizler var oldukça birşeyler mutlaka değişecek inanıyorum 🤗

      Sil
  2. Devletimizin ihmali , kadına şiddeti artırıyor. Kaç kere şikayetci olsakta size dokunmadan biz bir şey yapamayız diyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Karmajen,
      Şıkayetçi olduğunuz zaman bu rakamı (6284) söylemeniz gerek. Ya da yukardaki ilanda yazan 0505 le başlayan numarayı arayip yardım istemeniz. Her yerden size yardıma koşacak kadınlarımız var.. 🙏👍

      Sil
    2. Sevgili Karmajen yorumunuz için teşekkürler. Sevgili Momentos detaylı açıklamış, ona da ayrıca teşekkür ediyorum. Hiç bir kadının ihtiyacı olmaması dileğiyle..

      Sil
  3. Ah ne kadar güzel bir paylaşım yapmışsinız, binlerce teşekkürler.. Kadınlarımız için binlerce ses var artık, 6284 sayılı kanun ve yürürlüğe girmesi için artan baskılarla İstanbul sözleşmesi..
    Yazının sonundaki dileğe yürekten katılıyorum.. bir gün kimsenin buna ihtiyacı olmaması 🙏🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Böyle önemli bir konuda katkı sağlamama vesile olduğunuz için ben teşekkür ederiiimm🤗

      Sil

      Sil
  4. Offf off bu konu çok acı ya çok canimizi yakıyor

    YanıtlaSil
  5. Çok çok çok güzel bir paylaşım. Ne kadar teşekkür etsem az. Sosyal mecralarda hesabım yok fakat whatsapp durum kısmından paylaştım hemen. En azından rehberimdekilerin haberi olsun haklarımızdan. Etrafımda gördüğüm şiddet mağduru kadınlar var görüyorum. Fiziksel değil ama psikolojik ekonomik daha bir çok şekilde olan şiddetten.. Ama kadın şikayet etmek istemiyorsa elimizden hiçbir şey gelmiyor. Buna en büyük sebep de ekonomik güvencelerinin olmaması. Ben bu konuya hem çok üzülüyorum hem de çok sinirleniyorum gerçekten. Hala etrafımda arkadaşlarım var, çalışmasam da olur diyen. Off of

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyor, aynı düşünceleri paylaşıyorum. Yorumlarınız ve katkınız için ben teşekkür ederim 🤗

      Sil
  6. Katılıyorum
    Böyle platformlar bizler için fırsat sesimizi duyuralım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle sevgili Sibel 👍Yorumunuz için teşekkürler 🤗

      Sil
  7. oleeey aferim sanaaa :) ortak öyküyü de unutmaa, yazmaya hazır olunca söle banaaa :)

    YanıtlaSil
  8. "Polis koruma görevini yerine getirmiyorsa" ne acı bir madde bu. Kanun var, başvur ama devletten çok da bir şey bekleme. Ama biliyorsun, bu ölümler yeni değil, eskiden de çok vardı, şimdi sosyal medya yüzünden çıkıp moralimizi bozuyor. Valla först leydinin yalancısıyım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh deme bu först leydi konusu da benim moralimi bozuyor nolucak şimdi🤔🙄😁

      Sil
  9. son yazımdasın yineee :) görmedin miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum bile yapmıştım ama göremedim şimdi🤔

      Sil
  10. Gördüümmm, teşekkür ederiiimm🤗

    YanıtlaSil
  11. Paylaşmanız ne kadar güzel. İnsana yakışır bir şekilde yaşamak ve insancıl bireyler yetiştirmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerinizi tüm kalbimle paylaşıyor, çok teşekkür ediyorum 🤗

      Sil
  12. iyisin de miiii gözükmüyon peek :) ortak öyküye katılmak istersen de unutmaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy farkettin demek çok mutlu oldum🤗İyiyim çok teşekkürederim ❤️ Keyfim yoktu bir süredir,yarından itibaren buradayım❤️

      Sil
    2. oleey bişi bişi diyel. bak ağaç ev sohbeti var güzel konu yazabiliyiiin kikiki :)

      Sil
    3. Eveett , Ağaç Ev sohbetlerine katıldımmm:)

      Sil
  13. 5 gün sonra yine kadınlara methiyeler düzülecek ancak 6. gün maalesef yine bir kadına şiddet haberi izleyeceğiz. :(

    YanıtlaSil