Blog Arşivi

10 Kasım 2019 Pazar

Merhabalar..

Ben Kim miyim?

27 yıllık iş hayatına, şükürler olsun ki 7 ay önce emekli olarak küçük bir nokta koymuş; bu hayatın yaklaşık 25 yılında bankacılık yapmış ama yüreği her daim başka alanlarda atmış, sizden biriyim işte...
Bundan sonra iş hayatında var olur muyum; olursam ne zaman ,hangi alanda ve ne kadar var olurum bunu inanın şu an hiç bilmiyorum.
Yıllardır ne yapmak istemediğimi o kadar çok düşündüm ki,sanırım şimdi sıra
bir an önce ne yapmak istediğimi bulmakta.
Ama bildiğim bir şey var ki ; ilk olarak en büyük zevklerimden birini yapacağım,
yazacağım....
Bana dair,size dair,insana dair...
Bir kitaba,bir filme,müziğe,kuşa,çiçeğe,böceğe ve belki taşa ,toprağa dair..
Öylesine işte hayata dair her şeyi yazmayı ve sizlerle paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyorum.
Belki bu arada yeni beni hep birlikte buluruz , kim bilir !
Sevgilerimle...

18 yorum:

  1. Hoşbulduk Sevim'ciğim.. Bu sayfa ile tanışmama vesile olduğun ve desteklerin için tekrar çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun. Guzel yazılarını merakla bekliyoruz ❤

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. süpersin arkadaşım eline , diline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım okul yıllarımızdan bugüne her ne kadar sürekli görüşmesek de son dönemde sıkı bir takipçin oldum :) bundan sonrada desteğe devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersin arkadaşım,çok memnun oldum:) Teşekkür ederim,selamlar..

      Sil
  6. heeey aramıza hoşgeldiiin :) sevkozun arkadaşısın herhaldeee :) hadi bakalım bulalım yeni seni hihihi :) yani sen bul da biz de tanık olalııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok tatlısınız :):) Çok teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
    2. Ivit Hayata Dair benim 20 yıllik falan arkadaşım artık o da bizim blog mahallesine tasindi:))))

      Sil
    3. o zaman o da bizdeeen hihihi :)

      Sil
    4. Eveeetttt :) O zaman artık beni,hep beraber tanıtacağız değil mi ?:):) Desteklerinizi ihmal etmeyiniz efenim:)

      Sil
  7. Ne güzel.

    Emekli olunca insanlar bi kendine geliyorlar. Bizde de emekli olanlar ablalar ziyarete geldiklerinde fark ediyorum, ciltleri gözleri ışıl ışıl duruşları bile farklı oluyor. Hayata yeni başlamış gibi oluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett, öyle oluyor gerçekten🙈😍Daha çoktur sizin belki ama iyilikle, güzellikle ve sağlıkla darısı başınıza olsun inşallah🙏🤗

      Sil
  8. İlk yazınızı okuyarak tanımak istedim sizlere. Emekliliğin tadını çıkarın bence bir süre. Sonrasına bakarsınız yavaş yavaş.

    Blogunuz da hayırlı olsun bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler🤗

      Sil