Blog Arşivi

10 Kasım 2019 Pazar

Yüreğimden Dökülenler 1 // Ben Kendime Söz Verdim...

BEN KENDİME SÖZ VERDİM...


Geçtiğimiz günlerde birkaç farklı kurum ve meslekte; insanların mesleğine, kurumlarına ve en başta da kendilerine yakışmayan davranışları ve bu konunun muhatabı olan insanlarda onların farkında bile olmadıkları etkileri, bir devlet kurumundaki işleyişin yavaşlığı ,çarpıklığı ve bunun herkes tarafından tepkisizce kabul edilmişliğine bir kez daha tanık oldum. 
Ve hem çok sinirlendim, hem de çok üzüldüm.

Sevdiği işi yapan insanlara imrenerek baktım hep ..
Çünkü ben çalışma hayatım boyunca ,ne yazık ki sevdiğim bir işi yapamadım.
Ama işimin çok sevdiğim insanlar tarafına tutundum ve her zaman işimi severek yapmaya çalıştım.İşimin hakkını vermeye,işime de insanlara da saygı duymaya ,hayatımın her alanında en olumsuz durumu bile insanları incitmeden söylemeye maksimum gayret gösterdim.
Çünkü her zaman buna inandım ve inanıyorum.
İnsanlar ne iş yaparsa yapsın ;işinin hakkını vermeli , işine ve muhatap olduğu insanlara saygı duymalı , mesleğine ,kurumuna yakışır şekilde davranmalı..
Bunun için tabii ki iyi bir kültür ,eğitim almalı ,bilinçlenmeli / bilinçlendirilmeli ama önce iyi insan ,nezaketli ,saygılı ve adaletli insan olmalı..
Ve bunun farkında olan herkes yani hepimiz ,bu konuda tutabileceği kadar fazla eli tutmalı ..
Ve bütün bunları düşündükçe bir kez daha kendime söz verdim .
Bugüne kadar olduğu gibi ,bugünden sonrada ;bıkmadan,vazgeçmeden, tanıdığım,tanımadığım herkes için bu konuda katkı sağlayabilmek adına elimden gelen her şeyi yapacağım..
Saygı,sevgi,nezaket ve adalet dolu günler dileğiyle..
Sevgiler ..





5 yorum:

  1. heeeey o zaman bundan sonraaa hep sevdiğin şeyleri yaaap :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgi, saygı, hoşgörü ve empati yoksa bir kişide, mutlu da olamaz; mutlu da edemez. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum sevgili ReHiTu, yorumun için teşekkürler 🤗

      Sil