Blog Arşivi

19 Kasım 2019 Salı

Yüreğimden Dökülenler ..2..Ahh o anlar...


Ahh o anlar...😏

Hani bazı sözler vardır, hiç beklemediğiniz taraftan gelen ..
Bazen bir cümle, bazen de tek bir kelime..
Hani karşı ağızdan çıkıp ta; bize doğru son hızla gelip, tam da bam telimize vurduğunda
un ufak eden cinsten..
Ağzı bağlı, içi yaşanmışlıklarla dolu bir çuvalmışsın da sanki ;o duvardan bu duvara çarpa çarpa örselenmişsin iyiden iyiye..
Şöyle sağlamından bir de " Vayyy bee " dedirttiyse eğer..
Tamammmm...
Şimdi derinden bir nefes al ..
Müsaade et biraz kendine ,şu başında dönüp duran ve kulağında yankılanan her söz
şöyle bir otursun yerli yerine...
Hadi amaaa, kendine gelmen için bunlar lazım arada..
Değişmediğini sanıyorsan, yanılıyorsun azizim..
Yolun başından beri ; kaya gibi sağlam sandığın kalbine çarpan bu taşlarla ,delik deşik
ama bugünkü sen oldun unutma!!
Haydi şimdi bir kez daha alman gereken dersi al ve yine dimdik ayakta ,tam yol ileri
devam et hayat yoluna...
Sevgiyle...😊
Nilgün...

16 yorum:

  1. yıkılmadık ayaktayııız hihihi :)

    YanıtlaSil
  2. heeey son yazımdasııın hihihi :) bi de. öyküye katılmak istersen söle işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yazımdasıın kısmını anlayamadım yahu😁İlk fırsatta okuyacağım öyküleri, bekleyin benii🤗

      Sil
    2. Ayy yazınızı okuyunca uyandım🙈
      Çookk teşekkür ederimm, harikasınız🤗❤️

      Sil
  3. Merhaba editör
    yeni keşif ettim
    sizi takip ve izlemeye aldım.
    Uygun zamanda bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa, teşekkürler 🤗Tabii ki en kısa zamanda..

      Sil
  4. Tavsiyeler için teşekkürler Nilgün. Seni takibe aldım. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm🤗Tabii ki en kısa zamanda..

      Sil
  5. Hem de ne değişik😁 Kesinlikle katılıyorum👍🤗

    YanıtlaSil
  6. Tam yol ileri canım tam yol ileri

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Böyle düşünmeniz ne güzeell, teşekkür ederim 🤗

      Sil