Blog Arşivi

18 Kasım 2019 Pazartesi

10 YAŞIMA MEKTUP YAZDIM //MİM

Merhabaaa 😍

Bu ikinci mim yazım ..Sevgili Sevimli kitaplar/Okumak hayattır  mimlemiş bu kez sağ olsun..
Ama duygusal anlamda farklı bir mim yazısı oldu benim için , o yıllardan bugüne şöyle bir geldi geçti hayatım gözümün önünden ve öyle bir garip oldum işte yazarken ve o yüzden de çok uzatamadım ben de ..😕
Umarım sizler keyifle okursunuz 😊

Şöyle başlamış Sevim Mim yazısına ..

10 Yaşıma Mektup Yazdım // MİM

Söz verdim bütün mimleri yapacağım dedim ya , beni birisi mimledi mi bilmiyorum ama ben kendimi mimlenmiş sayıp yapıyorum hepsini okumak isteyenler buyursun...


sevimli-kitaplar.blogspot.com/2019/11/10-yasma-mektup-yazdm.html



10 Yaşıma Mektup Yazdım..

Heyy sevimli küçük Nilgün'üm.. 🤗
Nasıl da mahsun bakıyorsun öyle, neler düşünüyorsun bakalım🤔
Öyle düşünceli, endişeli tavırlara şimdiden girmeye hiç gerek yok be cancağızım..
Endişelenmek, düşünmek için önünde çookkk zaman olacak hiç merak etme..
Hani şöyle yaklaşık bir 40 yılın garanti de , sonrasını Allah bilecek artık🤔

Çok başını ağrıtmayacağım korkma, sadece şu söyleyeceğim birkaç şeye  kulak ver yeter..

En önemlisi ,anneciğinle geçirdiğin her anın tadını çıkar mesela.. Doya doya çek kokusunu içine; yüzünü ,gözünü, ellerini ezberle iyice.. ❤🖤❤Neden diye sorma ama sen dinle beni, öyle işte...

Hani sen bir yaşından beri bir abla oldun ya hep; o yüzden ağırbaşlı, aklı başında bir genç olacağa benziyorsun ama serde gençlik olacak önündeki yıllarda netice de, elbet senin de sağa, sola savrulup yalnış adımların olacak, olmazsa doğruyu öğrenemezsin zaten ama ileride dünya tatlısı bir kız çocuğu  annesi olabileceğini düşün ve kendine, ailene yakışan bir hayat sür ve sonraki yıllarda evladına keyifle, başın dik anlatabileceğin güzel anılar biriktir mutlaka..

Ve yüreğini sevgi ile, iyilikle, güzellikle besle ömrün boyunca, bundan sakın vazgeçme..

Kendini de parçalama öyle yok okul, yok ders, yok başarı,o tam olsun,bu tam olsun filan diye.. Üzgünüm ama hayal ettiğin çok şeyi yapamayacaksın zannımca 🙄 Ama o güzel hayal dünyan ve orada yaşattığın hayallerinden sakın vazgeçme olur mu!
Onlar ayakta tutacak seni, bitmeyen umudun ve o güzel hayallerin her daim nefes olacak sana..

Daha fazla detay vermeyeceğim hiç kusura bakma,hatta hiçbir şey söylemeyeyim başkaca.
Sen dolu dolu yaşa çocukluğunu, gençliğini, tadını çıkar o yılların, gerisi boş bu hayatta..

Bak nasıl da anladın 😁
Evet eveeettt, ben senim işte,.. Kırklı yaşların en sonuna gelmiş sen😍
Söylediklerime kulak versen iyi olur bence  🤗❤

Birisi beni mimlerse yazarım diyen sevgili yesillenirimblog sizi mimliyorum o zaman ben de ..

10 yorum:

  1. Kısacık ama çok yoğun samimiyet kokan bir yazı olmuş. Duygularınız bana bile geçti kaldı ki 10 yaşındaki haliniz kesin anlar bunları. Böyle bir mektup alma imkanı olsaydı eminim çok güzel anılar biriktirirdi annenizle ve çok daha iyi yaşadığı bir hayatı olurdu. Ama o zaman şuanki Nilgün olur muydu bilinmez :) Bolca sevgilerimi gönderiyorum hem size hem küçük Nilgün'e 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederiimm🤗
      Evet kesinlikle katılıyorum size o zaman şu an ki Nilgün olur muydu bilinmez🤔 Ama bildiğim bir şey var ki;ben seviyorum şu an ki Nilgün'ü ve size kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum🙋‍♀️

      Sil
  2. Ne güzel yazmışsın ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindiimm🤗
      Teşekkür ederim❤️

      Sil
  3. ha haaa yine çok tatlıııı ve foti deee öyleee :)

    YanıtlaSil
  4. kendini kasma en güzel öğüt ya olduğu kadar olsun boşver

    YanıtlaSil
  5. Hayat acısı ve tatlısı ile geçiyor
    geriye bakınca bir tebessüm kalıyor
    Önemli olan sevmek sevilmek...başarı para her şey boş...
    Zaman her şeyin ilacı..Kırmadan dökmeden en önemlisi kendimizi yıpratmadan sağlıklı bir yaşam Allah hepimize nasip etsin.
    Samimi mim için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah🙏 Aynen öyle işin özeti bu👍Güzel yorumlarınız için ben teşekkür ederim 🤗

      Sil