Blog Arşivi

31 Aralık 2019 Salı

Mutlu Yıllaarrr🤶🎄🎊🧚‍♀️🙋‍♀️


Bu kartpostallarla birlikte gönlümüzden geçen en süslü kelimelerle kutlayıp; yılbaşından önce karşı tarafın adresine ulaşsın telaşıyla kırtasiye ve postane kuyruklarıyla tatlanan yeni yıl kutlamalarımızı hatırlayan var mı aranızda sevgili okurlar🤗
Söyleyin Allah aşkına, bu kartları seçip seçip hangisini kime göndereceğimizin tatlı telaşı içinde  ; kendini Ren geyiğinin kızağında kayarken, o simli kardan çatının altındaki evlerde yeni yıl şarkıları söylerken hayal etmeyen, acaba gerçekten kapıyı açınca çantası hediyelerle dolu bir Noel baba çıkıyor mu insanların karşısına diye merak etmeyen var mı ki  aramızda ? 😍
Vallahi bence yok😊
Lapa lapa yağan karı, hayranlıkla izlediğimiz o sokak lambalarının ışığında ; hepimiz kurduk bu  hayalleri çocukluğumuz boyunca..

Ve ben bugün, bu kartpostallarla çocukluğuma gidiverdim usulca.. 

Yine Ren geyiğinin kızağına bindim ve yanımda  Noel babadan ödünç aldığım gönül çuvalıma sizler için sevgi, sağlık, para, aşk, huzur, mutluluk, iyilik, güzellik, barış ve kardeşlik koydum bolca..

Her birinizin avucuna melek kanatlarıyla birlikte konuversinler diye , tüm kalbimle bunlardan dağıtacağım gece boyunca..🤶 🍀🍭🎠🎄🧚‍♀️🎁🎅👛✨🎀💝
O zamannnn sizin de gönül kapılarınız hayatın tüm hediyelerini kucaklamak için sonuna kadar açık; yeni yılınız kutlu ve mutlu, ama en önemlisi güzel gönlünüzden nasıl geçiyorsa öyle olsun🙏❤️🎄💫🤶🎉

2019 benim için çok farklı bir yıl oldu.. 27 yıllık iş hayatının sonunda emekliliğe adım atarak; hayatımda galiba çok uzun zaman sonra ilk kez kızıma ve kendime hakkıyla zaman ayırabildim. Yavaş yavaş unuttuğum kendimi buldum sanki biraz 🤗
Ülkemiz, dünya, insanlık adına ne yazık ki güzel hatıralar bırakmadı hiç birimizde..
Ama kendi adıma kötü bir yıl dersem haksızlık etmiş olurum ki etmeyeceğim. 
Teşekkür ederim 2019..
2020 yılında hayatımda her alanda yenilikler yaşamayı ümit ediyor;
Dünya, insanlık ve ülkemiz adına da tüm kalbimle barış, insanlık, huzur ve iyilik diliyorum🙏
2020 yılında hep birlikte güzellikleri paylaşmak dileği ve kucak dolusu sevgilerimle.. 😍🙋‍♀️

12 yorum:

  1. ayyyy ne güzel yazmışsın ki yaa, duygulu, sevimli rengeyikli kartpostallıııı, sana daaaa o kalplerden hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm sevgili Deep, işte öyle duygulu, sevimli, kalpli bir yıl olsuunn😍❤️❤️

      Sil
  2. Güzel dileklere amin diyorum.. hepimizi güzellikler sarsın 2020 de :)

    YanıtlaSil
  3. yaa bu kartpostalın benzeri vardı bende de çok fazla incelerdim kartpostalları çok hoşuma giderdi :) iyi yıllar olsuun huzur sağlık mutluluk olsuun :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun. Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kutlu olsun hepimize.💫✨Sevgiler benden sizlere🤗

      Sil
  5. Biz de gönderirdik o kartlardan, az da olsa... Ve simli olanlarına bayılırdık... Ah çocukluk, ilk gençlik... Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her günümüz çocukluk gibi, gençlik gibi sevgi dolu heyecan dolu olsuuunn, sevgiler🤗🙋‍♀️

      Sil
  6. Evet eskilere hep bir özlem duyuyoruz sizin de yeni yılınız sağlıklı mutlu huzurlu geçsin teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte inşallah, çok teşekkürler 🤗

      Sil