Blog Arşivi

8 Ocak 2020 Çarşamba

Aziz Nesin Aşk Şiirleri

Aziz Nesin Aşk Şiirleri

Efendim bu yıla pek bir şairane ruh ile başladığım yeterince anlaşılmışken 😊
bu yılın ilk okuduğum kitabı olan Aziz Nesin_Aşk Şiirleri ile ilgili birkaç satırı da, sizlerle paylaşayım istedim 🤗
Sevgili Aziz Nesin'in bir çok yazı ve kitabını  okumuş olmama rağmen; Aşk şiirlerine yani bir kitapta toplanmış haline ilk kez tesadüf ettiğimi itiraf etmeliyim sanırım. Şiir seven tüm dostlara tavsiye edebilirim, ruhunuza çok iyi gelecek👍😍
Kitap ile ilgili aktarmak istediğim diğer bir kaç noktada şu: Nesin Yayınevi tarafından basılan, telif hakkı Nesin Vakfı'na ait olan kitap ; Aziz Nesin' in yayımladığı bütün şiir kitaplarından, Turgay Fişekçi tarafından seçilen aşk temalı şiirlerden oluşmuş ve bu şiirler Ali Nesin'in desen defterlerinden seçilen çizimler ile pek güzel bütünleşmiş, kitaba ayrı bir tat vermiş.




Bu arada,  Aziz Nesin'in yapıtlarının telif haklarını tümüyle bağışladığı Nesin Vakfı'nın amacının ; kimsesiz, yoksul ve eğitime muhtaç çocukları, ilköğretimden başlayarak bir yüksekokul bitirinceye ya da bir meslek edininceye dek her türü gereksinimlerini sağlayarak barındırmak olduğunu hatırlatmadan geçmeyelim..
Ve tabii kitabın notlarında yer alan bilgilerde yer alan diğer bir bilgi de  Nesin Vakfı' nın senedi gereğince, vakfın amacına uygun olması koşuluyla, dileyen kişi ya da kurumlar vakıfa her türlü yardım, katkı ve bağışta bulunabiliyormuş..
O zamaaannn,
"  İyi ki geçtin bu dünyadan büyük usta🙏🖤🙏" diyerek  sözlerimi sonlandırıyor ve hepinize şiir dolu, huzurlu akşamlar diliyorum🤗🙋‍♀️

19 yorum:

  1. Aziz Nesin deyince akla mizah geliyor. Sonradan öğrenince, “Aşk şiirleri de mi yazmış?” diye şaşırmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen👍Yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkürler🤗

      Sil
  2. aziz nesin'in aşık halini kafamda kuramadım hep ironiler, kara mizahlarla anımsıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa öyle bütünleştirmişiz ki onu kara mizah, ironi vs.. ile, hani böyle bir kitapta toplanabilecek kadar aşk şiiri yazmış olduğunu kabul etmekte ben de çok zorlandım valla😊😊

      Sil
  3. Bazı insanlar iyi ki bu dünyadan geçtiler... Ve iyi ki bizde onları tanıdık

    YanıtlaSil
  4. ben bir kaç eserini okumuştum aziz nesinin bir şiir kitabı da vardı içlerinde evet bence de okunmalı güzel tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. aziz nesin şiirleri pekuuu, bilmiyodum şiirlerinii. fatoş da yazdı yeni bölümü, masalın masalının :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett şiir seviyorsan okumaya değer.. Masalın masalı için de pekuuuu😊Bekliyorum ben, şimdi Ebrar yazıcak galiba ya da başka biri vardı emin olamadım

      Sil
    2. ebrar herhalde yarın yazacak :)

      Sil
  6. heey ortak öykü yeni bölümleri okuyomusuun, fatoş yazdı, ebrar yazdı, şimdi sıra kaystros'da. sen de istediğin zaman yaz artık yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok okuyamadım bu arada ama okurum ilk fırsatta.. Sen istediğin sıraya yaz beni hangi araya alırsan, ne zaman dersen çıtlat bana 😆🤗

      Sil
    2. tımıms bak şimdii, fatoş yazdı, ebrar yazdı, kaytros tyrha yazacak sırada. ondan sonra da sen yaz işteeee. acele etmen gerekmiyoo, rahat rahat keyiflen yaaaz :)

      Sil
    3. kaystros tyrha da yazdıııı. yazarsın sen de acele etmeden keyiflee :)

      Sil
    4. Ay bu sefer çok hızlı yazdı herkes yahu😲Tamam pekii yazalım bakalım😊

      Sil
    5. Yazdııımmm, bakalım beğenecek misiniz? 🤗

      Sil