Blog Arşivi

3 Ocak 2020 Cuma

Blogger Mimi😍

Merhabalar sevgili okur dostlarım 🤗
Bir kaç blogda okudum bu mim yazısını ancak yazsam mı yazmasam mı bilemedim ve karar veremedim bir türlü.. Geçmişi pek kısa biriyim aranızda neticede🤔
Ama sağ olsun sevgili Re Hi Tu  mimlemiş beni, kendi yazısında.. 😊
Eh madem öyle, o zaman demek ki yazmam gerekiyormuş dedim ve davete icabet edeyim istedim..
Hani yazacaklarım kısacık olacak ve pek de okunası olmayacak belki de ama bir şeyler karalayalım bakalım😁

Mimin sahibi sevgili İnciden Notlar' ın yazısına da ,


ulaşabilirsiniz efenim🤗

Vee gelelim mim sorularına:

  • Blog dünyasına nasıl adım attın? Haydi anlat bize!

Vallahi ben sevgili arkadaşım, SevKoz✨👉🏼

sayesinde tanıdım bu dünyayı..😍
Daha önce de bana bahsetmiş, hatta okuyucu olarak takip etmem için sizlerden bazılarının blog adreslerini paylaşmıştı benimle.Bir kaç yazıyı okudum ilk aşamada, ancak sonrasında yoğun iş temposu ve hayat telaşında bir türlü takip edip, tam olarak tanıyamadım bu dünyayı..
Yıllardır naçizane kendi çapımda bir şeyler yazar, çizer bunu birileri ile paylaşmayı çok ta severim oysa..
Emeklilik sonrasında, biraz kafamı toparlayıp yazmak, paylaşmak konusunda birden hararetlendiğim bir gün hemen atladım gittim Sevim'e, haydi dedim bir daha anlat bakalım bana.. 
Keyifli bir kahve sohbeti sırasında planlayıp;  hemen o hafta sonu Ata'mızı anma töreninden sonra beraber bir kahvaltı, ardından benim bloğu açma, ilk düzenlemeler falan filan derken buradayım işte 😍
Farklı kesimlere de hitap edebilmek adına, bloğumun paralelinde yürütmeyi hedeflediğim Instagram sayfamı da aynı gün açtım.👉🏼 ınstagram@nil_gundem
 ( Bu ne demek ,oraya da beklerim efenim demek 😊)

O Pazar günü tüm gün bunlarla uğraştım anlayacağınız ve görseniz ben de bir telaş, bir heyecan.. Zannedersiniz yeni bir iş yeri açıyorum da, onun son telaşı içerisindeyim.😁
Kızım ne güldü benim bu heyecanıma. Deli Kadıınn.. Çılgın Kadıınn deyip durdu bana gün boyunca🙈

  • "Blogunu kısaca tanıt" desem neler söylemek istersin?
  • Bloğumun tanıtımında ve ilk Merhabalar başlıklı yazımda ne yazdıysam o işte.. 
  • Bir çoğunuz gibi yazmak benim en sevdiğim, en keyif aldığım alanlardan biri ve hatta belki de  en önemlisi.. 
  • Bazen birkaç cümle, bazen yazmaktan kendimi alıkoyamadığım uzun uzun cümlelerle bir olay, bir kitap, bir film ya da hayata dair herhangi bir konuda ; belki birilerinin hayatına dokunarak, farkındalık yaratarak , belki birilerinin bilgi sahibi olmasını sağlayarak ve belki de canlarını sıkarak ama sonuçta insanların hayatına, yüreğine dokunabilmek benim için çok kıymetli..
  • Ve bunu artık dostlarım, arkadaşlarım, kendi çevrem dışında tanıdığım, tanımadığım çok daha fazla insana ulaştırabilmeyi, hayatlarına, yüreklerine dokunabilmeyi arzu ederken benim yüreğime dokunan her hangi bir konuda ; bana dair, size dair, insana dair.. 
  • Bir kitaba, bir filme, müziğe,kuşa,çiçeğe,böceğe ve belki taşa ,toprağa dair..
  • Öylesine işte, hayata dair her şey yazıyorum, yazacağım kısmetse.. 
  • Diyerek özetleyeceğim yine 🤗

  • Yazarken olmazsa olmazların nelerdir?

Duygu!!  Evet benim olmazsa olmazım duygu! 
Nerede ve hangi koşulda olursam olayım, her hangi bir konu ya da olay ; ben de iyi ya da kötü her hangi bir duyguyu uyandırıyor, yüreğimin bir noktasına dokunuveriyorsa dile geliveriyor benim kalemim..
Hemen telefonumun notlarına yazıveriyorum ilk ışıkla gelen bir kaç cümle ya da kelimeyi.. Sonra rahat zamanda son halini veriyorum, yazı ya da şiirin..
Hah işte o zaman da olmazsa olmazım sessizlik ve genel de zamanım gecelerin dinginliği😊
Yani öyle kahvem, çayım olmasa da olur çünkü genel de düşünürken, yazarken içmeyi unutuyorum ben onları😁

  • Ne sıklıkla yayın giriyorsun?
Daha çok yeniyim dediğim gibi ama öyle bir sınırlama koymadım kendime.. Aslında belli bir rutin de yazmayı alışkanlık edinmeye çalışacağım tabii ama yüreğimin sesine bağlı anlayacağınız..
Bir bakarsınız üç gün üst üste yazarım, bir bakarsınız 10 gün ortada yokum kısmet artık😊

  • Değiştirebilme imkanın olsaydı Blogger'da neyi değiştirirdin?
Ama daha bana böyle zor sorular sormayın canımm🙄Şöyle doğru düzgün neyin ne olduğunu tam olarak öğreneyim de hele bir, sonra değiştirebileceğim şeylere de kafa yoracağım inşallah 😁

  • Yazıların içinde en fazla fayda sağlayan yazın veya yazıların hangisidir?

Hımmm, bak bu soruyu da pas geçelim bence🙄
Şimdi o detaylı araştırmalara da geçemedim diyeceğim ama utandım bak gördünüz mü 🙈🙈
Size göre hangi yazılarım bu soruya cevap olmaya değer, yorumlarda yazın da bari soruya da ayıp olmasın 😁

  • Senin sevdiğin blog türleri hangileri ?

  • Ben yüreğimin sesiyle yazıyorum ya hani, işte bloglar ve yazılarda da benim yüreğime dokunan her şey ve herkes ilgimi çekebiliyor galiba..Yani her türlü bloğun her hangi bir yazısı ilgimi çekebilir.. Ben blog değil, yazı içeriği odaklıyım zannımca..Vee genel olarak samimi, akıcı yazım dilini seviyorum aslında.. Yani ben okurken sıkılmadan yazının içine girip, sonunun nasıl geldiğini anlamamalıyım.. 


  • Blogunla ilgili içine sinmeyen veya değiştirmek istediğin bir şeyler var mı?

  • E var tabii olmaz mı ama sabırlı olun canım, onu da değiştirdiğimde görürsünüz artık..
  • Nasıl bu sefer acemiliğime dokunmadan cevap verdim ama😁

  • Blogunla ilgili hedefin nedir?

Öyle belli bir hedefim yok aslında.. Ben içimden geldiğince yazayım, sizler de severek okuyun  yeter bana..
Yazdıklarım ne kadar fazla kişiye ulaşır, ne kadar fazla kişinin yüreğine dokunursa o  kadar mutlu olurum kısaca.. O yüzden okuyup ama içinden geldiği için, ama nezaketen yapılan yorumları görmek benim için çok keyifli..Söylemeden geçemeyeceğim bunu da 🤗🤗
Bir de kızım hep benim yazılarımı bir yerde toplamamı, ileri de ben yapmasam bile kendisinin bunları toparlayıp bir kitap yapmak istediğini söylerdi hep bana..
Belki buna bir vesile olur da burası ,hem daha fazla yazar hem de yazdıklarımı bir araya toplayıp bir kitap ya da yeni belki küçük hikayelerle başka bir kitap yazarım bir gün belli mi olur ...Hay  Allah bak buraya düşünen emoji lazım dı  şimdi ,telefondan Laptop 'a geçtim bu arada ve burada da onu bulamadım  iyi mi 😀 
Demiştim kiiiii, tam o sırada nasıl becerdiysem laptop yere düştü.. Off servislik oldu galiba çok üzgünüm şu an.. Ne olaylı bir yazı oldu bu yahuu🤔Haydi geçelim yeniden telefona.. Yalnız iki arada dolaşırken yazı metni şekil olarak biraz abuk subuk oldu, lütfen bağışlayınız beni
bu sefer🙈


Neyse işte efendim daha fazla uzatmayalım benim hikayem de bu..
Kısa olur filan derken bakınca görüyorum ki yine tutamamışım kendimi idare edin artık😊
Bu mim sanırım uzun bir süredir devam ediyor ve ben kim yazdı kim yazmadı takip edemedim açıkcası..Bu yüzden kimseyi mimlemeyeceğim ama benim gibi görüp de yazsam mı yazmasam mı diyen herkese ,haydi sizde bir kalem atıverin diyorum o halde..

Sağlıcakla kalınız efendim🙋

12 yorum:

  1. Tamam teşekkür ederim, en azından onu düzeltmeye çalışayım🤗

    YanıtlaSil
  2. Off olmadı telefondan bir türlü yapamadım :(

    YanıtlaSil
  3. Kaleminize sağlık, sizi daha yakından tanıdım. Çok da memnun oldum :)
    Evet, puntoda bir sorun var baya küçük.. Bilgisayar başına geçtiğinizde düzeltirseniz bence başka hiç bir sorun kalmayacaktır şimdilik. Zamanla da diğer şeyler girer düzene. Nice yıllarınız olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize sevindim, çok teşekkür ederim 🤗

      Sil
  4. ay okunmuyoo, bir ara büyütüveer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa olmuyor Laptop 'u servise verdim. Telefondan da kaç kez denedim daha saçma sapan birşey oluyor büyüyünce ne yapayım bilemedim🤔

      Sil
    2. olsun sonra düzeltince okuruz kuuu :)

      Sil
  5. :) valla iyi güldüm neşelendim. iyi olmuş açtığın işteee :) deli kadııın hihihi :) duygu pekuuu :) valla yayın olarak da iyisin kiiii :) sosyal konular, örneğin, kadına şiddet yazın gibi, şiirler ve masal öyküsüü. masalın yeni bölümünü kismeler yazmadıı. yazcam ben bugünlerdeee :) sen de sonra yine yazarsın bi bölüm isterseeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh bak neşelenmişsen iyi olmuş😁 Yaz yaz sen Masalın Öyküsü'nü bekliyorum heyecanla, yazarım ben dee🤗

      Sil
  6. Ay ben bunu görmemişim:) iyi ki aramizdasin

    YanıtlaSil