Blog Arşivi

4 Ocak 2020 Cumartesi

Şehitlerimiz ve yüreğimden dökülenler😔

Dün  gece bu canlarla ilgili haber ve yorumları okurken canım sıkıldı ve yazmadan duramadım yine🤔😔😡

Bu yavrulardan biri Alevi'ymiş efendim ve Devlet erkanı böyle olunca cenazesine katılmıyormuş😔Hangisinin ne olduğunun bir önemi yok..
Ayrıca ne olmuş eğer öyleyse!
Bak ikisi de gencecik bir can..
Aynı bayrağın altındaki tabutun içinden, aynı toprağın altına girecekler.
Tıpkı aynı armanın altında, aynı vatan için can verdikleri gibi..🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Nasıl birine daha az üzülürüz, nasıl birine daha az yanarız ki...
Yakışır mı bize bugün de insan ayırmak,
yakışır mı dilimize,dinimize insanlığımıza?
Camiide saf tutanla, Cemevinde saf tutanın acısı aynı değil mi gözünüzü seveyim😪
Eşit olmak için daha ne yapmaları gerekirdi bu çocukların?
Böyle yaparsak, şehit mertebesinde bile eşit olamayacaksa gönül makamımız, nasıl insan olacağız biz😪😩
Allah katında her ikisi de en güzel makamda, şehit makamında bak şimdi..
Benim derdim siyasetle değil, hiç bir zaman olmadı olmayacakta!! Ama mesele şu ki; aslolan insanı insan olduğu için sevmek, evet Ermeni, Yahudi, Müslüman, Alevi, Sünni değil mesele..
Kötü olan kim ve ne olursa olsun kötü, iyi olan da kim ve ne olursa olsun iyi..
Bu kadar!
Böyle bakacak, böyle düşünecek, gönül makamımızda böyle kucaklayacağız her insanı, iyileri çoğaltmak adına olacak tüm savaşımız..
Böyle yetiştireceğiz çocuklarımızı ve biz ancak böyle güzel bir ülke, güzel insanlar olacak; güzel bir dünyaya kucak açacağız hep birlikte 🙏

Offf şehit haberlerine ayrı, böyle şeylere ayrı içim acıyor benim😪

Ruhunuz şad, mekanınız cennet olsun çocuklar🙏Allah ana babalarınız ve tüm sevdiklerinize sabır, dayanma gücü versin 🙏🇹🇷🖤🇹🇷🖤🇹🇷

Sevgilerimle..

6 yorum:

  1. Şehit haberlerini görmüştüm ama laevi ayrımcılığı yaptıklarını şimdi senin yazınla öğrendim ve insanlığımdan utandım bir kere daha. Biz cami olmayan yerde kilisede dua edebilecek kadar geniş imkanlar sunan bir dine mensupken bu yapılan müslümanlık dışına çıkmayayım derken insanlık dışına çıkmak olmuş. İnanılmaz gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle insanlık dışına çıkmak gerçekten.. Çok üzücü çokk😔😔

      Sil
  2. Ahhh yaaa neden bu kadar kara kaplı yürekler... Bir olmaya o kadar muhtacız ki 😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ne kadar üzülüyorum o kara kaplı yürekler için😔😔 Bir olmak... Kesinlikle 👍👍👍

      Sil
  3. of evet ya ölümler intiharlar cinayetler, bir kız işsizlik parasızlıktan kendini öldürdü öf yaa bitsin bu acılar.

    YanıtlaSil