Blog Arşivi

23 Mart 2020 Pazartesi

KAFASINA GÖRE


Sağlıkla, iyilikle, güzellikle ve işe gitmek zorunda olmayan herkesin evde geçirmesini dilediğim bu güzel haftada, çok keyifli bir dergi tanıtımı ile geldim sevgili arkadaşlar 🤗
Kafasınagöre anlatımın her türüne açık ve belli bir tema altında olmaksızın; eleştirel bir edebiyat_mizah dergisi olma yolundan hareketle ama herhangi bir konuda anlatacak, yazacak, söyleyecek birşeyleri olan yazarların, kültür ve sanatın birden fazla dalına dokunarak ve her sayfasında farklı bir okurun üzerinde düşünüp, belki içinde kendini bulup, belki de  sadece keyifle okuyacağı gerçekten her kafadan çıkan güzel seslerin buluştuğu bir dergi..
İlk fırsatta ben de sevilen bir yazımı paylaşmayı düşündüm onlarla🤗
Belki sizlerden paylaşan olmuştur daha önce bilmiyorum, olduysa paylaşırsanız mutlu olurum. Belki bir sayıda benim de bir yazımı görme fırsatımız olur, kim bilir..🤔
5.yılını "Kadının gücü temasıyla kutluyor muş bu güzel dergi.. 
Ve tabii ki bu ülkeye çok büyük katkıları olan, benim ve belki de bir çoğumuzun
" Bu ülkede eğitimli her kadının Cumhuriyet 'e borcu var"  sözüyle gönlümüzde taht kuran, Laik Türkiye Cumhuriyeti' nin yılmaz savunucusu sevgili Prof. Dr. Türkan Saylan'ın; "Güneş Umuttan Şimdi Doğar" kitabından derlenen bir bölüm ve ÇYDD'nin yönetim kurulu başkanı Prof Dr Ayşe Yüksel ile ÇYDD'nin kuruluş amacı, bugünü ve Türkan Saylan üzerine yapılan söyleşiye yer verilmiş.



Birçok keyifle okuyacağınıza inandığım anlatı, derleme, eleştiri ve söyleşinin yanısıra; Cinsel Şiddetle Mücadele Derneği ve Kadın Meclisleri katkısı ile yukarıda paylaştığım posterler aracılığı ile çok önemli, hayatımızın ne yazık ki yadsınamaz ama kesinlikle önlenebilir bir gerçeğini ve bu konuda önemli bilgilendirmelere yer verilmiş olması bence kesinlikle alkışı hak ediyor..
Dergi standlarına göz gezdirirken,sizlerin paylaştığı dergiler gözüme çarpınca çok mutlu oluyor ve öncelikle onlara el atıveriyorum ben.. 
O yüzden bugün de ben sizinle paylaşayım istedim bu güzel dergiyi.. Dergi standlarına göz gezdirirken belki sizin de aklınıza ben ve bu satırlarım gelir diye.. 🤗
Sevgilerimle 🙋‍♀️

9 yorum:

  1. görmemiştim bu dergiyi
    birbirine benzer çok dergi var
    ama artık dijitale geçmek lazım
    yazı-yorum dergisi ile bunu yapıyoruz
    sitesi de var pdf dergisi de
    yazı göndererek katkı sunabilirsiniz
    https://www.yazi-yorum.net/pdf-dergiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmiyordum,çok teşekkürler. İnceleyeceğim ilk fırsatta🤗

      Sil
  2. Ben teşekkür ederim, ziyaretiniz ve yorumunuz için..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler yorumunuz için😊
    ´

    YanıtlaSil
  4. dergi de saylan da senin sölediklerin de güzeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm, beğenmene sevindim 🤗

      Sil
  5. Dergiyi ilk defa duydum. Ama dergiyi o kadar iyi anlatmışsın ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm, beğenmene sevindim☺️

      Sil