Blog Arşivi

16 Mart 2020 Pazartesi

Aman dikkat!! Kaş yapalım derken...🤭

Efendim biz toplum olarak kaş yapalım derken, göz çıkartıveririz  malum🤔
Mesela bu dönem şu ellerimizi en az 20 sn yıkama noktasında suyu kapatmayı unutmayalım, çocuklarımıza unutturmayalım lütfen!!
Susuzluk Corona kadar olmasa da; özellikle son dönem hayatımızı tehdit eden ve aynen genel temizlik kuralları gibi hiç bir zaman unutmamamız gereken, en önemli sorunlarımızdan biri..
Evde geçirmeyi planladığımız zaman dilimlerinde kendimizi ve çocuklarımızı korumamız gereken çok önemli bir konu da ;  maalesef zaten bir çoğumuzun hayatını ele geçiren sosyal medya bağımlılığı konusunun, tamamen kontrolden çıkarak zehirleme noktasına gelmesi boyutu!!
Kontrolümüz dışına çok kolay çıkabilecek, hemen şöyle aklıma geliveren ve sizin de çoğaltabileceğiniz başka bir kaç konu da ;aşırı yeme_içme, genel temizlik alışkanlıklarında aşırıya yani  hastalık boyutuna kaçma, sağlıklı aktivitelere bağlanmazsa birbirine girme riski pek yüksek aile ilişkileri, ucu kaçırılıverecek ınternet alışverişleri🙈🙈🙈
Alınan tedbirlere maksimum uyma gayreti içerisinde olmamız gereken bu döneme hassasiyetimiz kadar, verimli kullanabilmek de hepimiz için çok önemli bir mesele..
Tamam hiç birimiz Shakespeare değiliz ya karantina döneminde  Kral Lear gibi bir oyun yazalım 😁😁
Ama tüm bunlara aman dikkat arkadaşlar!!
Her birinin ulaşabileceği tehlike boyutu, virüsü aratmaz vallahi benden söylemesi😎
Sağlıklı ve mutlu bir hafta dilerim hepinize🙋‍♀️

19 yorum:

  1. 20 saniye yıkamıyorum ben 10 saniye falan sürüyor ama hızlı yıkıyorum ki su gitmesin şimdi epey bir insan suyu ziyan edecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de süre tutmuyorum tabii ama uzun yıkamaya çalışıyor ve bu arada kapatıyorum suyu.. Özellikle çocukların el yıkamasında dikkat etmek gerek bence..

      Sil
  2. Yaşadığımız bu günler bizi tüm evren olarak bir yere getirecek ama nereye.. haydi bakalım hayırlısı olsun inşallah herşeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, yeni bir döngünün başlayacağı dünya düzeninin tamamen değişeceği söyleniyor zaten ama dediğin gibi hayırlısı inşallah 🙏Yaşayıp göreceğiz🤔

      Sil
  3. Azami dikkat hayatımızı dünyamızı israf etmeleyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle👍Yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkürler

      Sil
  4. Çok önemli bir konuya değinmişsiniz, bir sonraki felaketimiz kuraklık olmasın.

    YanıtlaSil
  5. Ben de bugünlerde evde kalmak-koronavirüs yazıları yazıyorum hep, ne olacak böyle bilmiyorum... :( Evde olduğumuz bugünler, blog'ları keşfetmek için güzel bir fırsat olabilir... Bir de bol bol kitap okuyorum tabii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,en güzelini yapıyorsunuz👍
      Yorumunuz için teşekkürler 🤗

      Sil
  6. pikiiii dinleyelim seniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin rutin zaten okumak, izlemek canım diğer konulara vaktin de kalmıyordur zaten 🤗

      Sil
  7. Gercekten iyi tavsiye.bir şeyleri yapalım derken bir şeyleri yıkmak malesefki bilinçsiz bir halkimiz.sular kesilse birde şu dönemde ne yaparız diye düşünüyordum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle👍Teşekkür ederim yorumunuz ve ziyaretiniz için 🤗

      Sil
  8. Yazdıklarının hepsinin olma ihtimali var :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerim çatlamaya başladı benim yıkamaktan..
    Hakikaten farklı sorunlar ortaya çıkmaya başladı...
    Hareketsiz yaşam..
    Allah cümlemize sabır kolaylık versin

    YanıtlaSil
  10. Aynen söylediklerinize katılıyorum kaş yapalim derken göz çıkarmadan dengeli sagduyulu ve sağlam bir şekilde çıkalım bu işin işinden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah 🙏Teşekkürler yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için 🤗

      Sil