Blog Arşivi

12 Mayıs 2020 Salı

Bizim İçin Şampiyon/Film yorumu

Bir çoğunuz kadar fazla film izleyemesem de;gerçek hayat hikayesine dayalı, yaşanmışlık içeren filmleri seviyorum ben..
Film için harcanan emeğin yanında;  gerçek bir hayattan anları, duyguları, neticede özelini toplumla paylaşma cesaretini gösteren kahramanlara da, bunu konu edinip filme can veren herkese de ayrı bir saygı duyuyorum.
Bizim İçin Şampiyon filmi de onlardan biri..

Türk at yarışçılığının efsane ismi ,1996 da Gazi koşusunu rekor derece ile kazanan, ülkemize gelmiş en iyi ingiliz atı Bold Pilot ve jokeyi Halis Karataş'ın gerçek hayat hikayesini anlatıyor.Filmi izleyince tanımış oldum Bold Pilot ve Halis Karataş' ı🤭
Halis Karataş, Bold Pilot ve Begüm arasındaki aşk, sevginin gücü görülmeye değer bence👍👍

Fikret Kuşkan'ın oyunculuğunu zaten çok beğenirim ve bu filmi izlememdeki en önemli unsur da kendisidir. Ama Farah Zeynep Abdullah ve Ekin Koç'ta çok başarılı filmde, şimdi haklarını yemeyelim..
Filmi izlerken atlara olan hayranlığım da, at yarışlarına olan nefretim de bir kat daha arttı ve filmin sonunda gerçek Halis Karataş' ın konuşması çok etkiledi beni arkadaşlar..
Elbette film tercihlerinize göre değişir ama bence 10 üzerinden 8 i var ve bu hayat hikayesine tanıklık etmek için izlemeye değer.
Filmin güzel müzikleri de yine çok sevdiğim Toygar Işıklı'ya ait..
Çoğunuz izlemiştir belki ama bir yerlerde gözünüze takılırsa, beni de anımsamanız dileğiyle keyifli seyirler, huzurlu geceler efenim 🤗🙋‍♀️
"Şampiyon olmak bir gün kaybedeceğini bile bile koşmaya devam etmektir."
Film repliği..

4 yorum:

  1. şahsen bende gerçek yaşamdan alınıtlanan flimleri tutuyorum ve hoşuam gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen👍Teşekkürler yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için🙏

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Eveett artık benimde🤗Teşekkürler yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için..

      Sil