Blog Arşivi

8 Mayıs 2020 Cuma

Olymposa Dokunma!!




'Koruma Amaçlı İmar Planı, Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından onaylanmış ve Olympos, birinci derece arkeolojik SİT alanından, üçüncü derece arkeolojik SİT alanına çevrilmiş"😩😩😩

Yazmaktan, tepki vermekten başka bir şey gelmiyor ya elimizden kahroluyorum arkadaşlar😥
Ve bence gerçek virüs ne biliyor musunuz ?
İnsanın ta kendisi!! 😡

Tarihimiz, geçmişimiz, mirasımız, doğamız, mavimiz , yeşilimiz, tüm dünyamız ve güzelliklerimiz ;bıkmadan, vazgeçmeden, düşüncesizce bir bir yok ediliyor ve biz de onlarla birlikte yok oluyoruz 😥😥



Hala nasıl görmüyor, göremiyoruz? 

Doğa artık bas bas bağırıyor, yaktınız, yıktınız, kül ettiniz ama daha fazlasına izin vermeyeceğim diyor ve  insana karşı çeşit çeşit silahlar geliştiriyor. İşte en son silahı Corona, tabii anlayabilene..

Doğanın bu silahları, virüsleri mutasyona uğrayıp farklı farklı şekillerde çıkıyor karşımıza, çıkacak ta  ama asıl mutasyona uğraması gereken şey kesinlikle insan...

Yeter artık ne olur yapmayın!! 😩
Güzel memleketimin dağını, gölünü, ağacını, suyunu, taşını, toprağını, tarihi miraslarını
rahat bırakın!
Mahfetmeyin bu güzellikleri, kıymayın! 😩😥😩
Fotoğraflar twitter dan alıntıdır.. 

8 yorum:

  1. Tam olarak anlayamadim haberin kaynağı nedir? Bu zamanda böyle bir karar mı alınmış? Cok şaşırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ben de çok şaşırdım ve üzüldüm. Twitter da bir çok kişi paylaşmış😒

      Sil
  2. İçim acıyor yemin ederim. Ben de anlamıyorum ve anlamakta istemiyorum😩

    YanıtlaSil
  3. Benim de içim acıdı haberi duyunca. Bütün doğal güzelliklere nasıl kıyıyorlar bilmiyorum. Diğer tarafta yatacak yerleri yok. Yazık yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Handan hanımcım, yatacak yerleri yok..
      Olmasın da😒

      Sil
  4. maalesef kendi kadim toprağına, doğasına, kültürüne, tarihine düşman başka bir toplum var mı bilemedim. sosyal medyada şöyle bir mesaj okudum, "yunanlı komutanı getir başa, inanın bunların yaptığına üzülür"

    geçmişte, ırak'ta, yakın geçmişte suriye'de gördük bu talanları. zır cahil bir grup onca tarihi yok etti. oysa savaşta da değiliz. nedir bu beton ve rant sevdası?

    bunlar daha iyi günlerimiz demeye dilim varmıyor. bi durun Allah aşkına. kıymayın şu cennet vatana.
    çok üzgünüm çook..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "kendi kadim toprağına, doğasına, kültürüne, tarihine düşman başka bir toplum var mı bilemedim" Nasıl güzel özetlemiş bu cümleniz aslında içler acısı durumumuzu..Dilim varmıyor ile biten cümlenizi ise düşünmekten bile korkuyorum inanın..

      Sil