Blog Arşivi

16 Mayıs 2020 Cumartesi

Demet Akbağ ile Kaan Sekban Saçmalar😍


Ahh sevgili Demet Akbağ, Bir Demet Tiyatro ve Feriştah'ın çılgın fentezileri 😃🤦‍♀️
"Şu diri vücudumlan içinde bulunduğum hazin durumu sana enfes bir dille izah edeyim" diye başlayıp, ardından gelen yutkunmayla birlikte kafanın o ahenkli hareketleri😂😂(Hatırlayanlar varsa aranızda benim kadar gülümsüyordur eminim şu an🙈)
En az o yıllardan beri bayılıyorum ben bu kadına..❤️
Bugün karşılaşsam sanki çok yakın arkadaşımmış ta kucaklaşıverecekmişim hissini veren samimiyeti, bir kadına ancak bu kadar yakışan asalet ve nezaketi ve bunlarla birlikte ben de ve eminim ki bir çoğumuzda, mizaha kattığı o tarifi imkansız renk cümbüşü🤗 Nadide Hayat filmini kaç kere izledim hatırlamıyorum. Eyvah eyvah serisi de öyle keza.. 
Sanırım bir gün bir sanatçı olsaydım sadece onun gibi olmak isterdim. İçinde olduğu işleri kaçırmam yani o derece idolümdür kendisi😍
Sevgili Kaan Sekban ise birçok kişi gibi ilk olarak bizim meslekten oluşu ve kurumsal hayatı  tiye alan esprileri ile dikkatimi çeken ve son yıllarda favorim olan bir kardeşim. Kardeşim diyorum çünkü hem kardeşim yaşında, hem de öyle hissettiriyor bana, onun o içtenliği..😍
O kadar güzel bir enerjisi var ki.. Geçen hafta Home office ile ilgili bir skeci var, onu izlemelisiniz mutlaka👍
Evet onu da daha karşımda görür görmez gülmeye başlıyor ve hep bankacılıktaki halini hayal ediyorum ben😃 
Oldum olası iş hayatına renk katan onun gibi kişilikleri sevmişimdir ve çok güzel arkadaşlarım olmuştur onlar😍
Böyle güzel, işine ayrı bir renk ve keyif katan insanları; tiyatro, kaliteli komedi, şov vs hakkıyla yapılan işleri ve onlarla kahkahalarla boğulmayı severim de bendeniz🙈
Hah işte dün gece bu iki harika insanın bir araya geldiği instagram canlı yayınını izledim. O kadar iyi geldi ki bana, gülmeye çok ihtiyacım olan şu dönemde anlatamam size..
İşte ondan sebep yazıverdim öyle, izlemediyseniz bile belki siz de yazımı okuyup biraz  gülümsersiniz diye🤗
Var olun sevgili @demetakbag ve @kaansekban.sacmalar 🙏💜
Sizler gibi insanlar hep olsun hayatımızda ve gülmeyi hiç unutmayalım🙏❤️
Sevgilerimle🤦‍♀️

12 yorum:

  1. Demet Akbağ (Feliştah) kadın on numara bir performans çizmişti. Star tvde yayınlanıyordu. O zamanlar bir demet tiyatroydu galiba dizinin adı Feliştahın kocası oduncu Mükremin abiye asılıyordu Feliştah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveettt aynen👍Salı günüydü yalnış hatırlamıyorsam, hiç kaçırmazdım🙈

      Sil
  2. Karekterlerin isimlerini hatırlıyormusunuz? Bir kaçı aklıma geldi. Saldıray, Tirbüşön, Eyvah Nejdet, Laz bakkal ve Tombalak aklımda kalanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo hepsini hatırlıyorsunuz nerdeyse.. Lütfiye vardı Demet Akbağ'ın ikinci karakteri Mükremin' in kardeşi, Asu vardı Mükremin'in kız arkadaşı bir de Füreyya😊Benden de bunlar çıktı.

      Sil
  3. Bir Demet Tiyatro'yu biz de hiç kaçırmazdık. Her Salı ekran başındaydık. Çok Güzel Hareketler Bunlar 2'nin yıl başı gecesi eğlencesine konuk sanatçı olarak katılmıştı Demet Akbağ, hem de Feriştah tiplemesiyle. Onu izlerken o seriyi ne kadar özlediğimi fark ettim. Şimdi de sizin yazınızda yad etmiş olduk tekrar. Eşini kaybedişine de çok üzüldüm. Allah kuvvet versin kendisine🙏. Çokkkkk teşekkürler bu içten paylaşım için. Sevgiler 😊🤚🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet eşine ben de çok üzüldüm. Hatta bu dönem biraz sosyalleşince sevindim onun adına biraz toparlamış kendisini diye düşünerek. Allah sabır versin çok zor🙏 Sizi de o günlere götürebilmiş olmama çok sevindim🤗Ben teşekkür ederim,sevgiler🙋‍♀️

      Sil
  4. Eyvah Eyvah benim için efsanedir. Kaan Sekban’ın gösterisine gitme şansım olmadı. Ama içinde bulunduğu duruma isyan edip kendine farklı yönler çizen insanlara her zaman saygı duymuşumdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett ben de kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum Eyvah Eyvah'ı, her seferinde de aynı şeylere gülüyorum iyi mi🙈

      Sil
  5. ikisini de pek bilmiyom bi bakıyım. sekban hiç duymadım da akbağ şeyde vardıı, ata demirer filmisi :)

    YanıtlaSil