Blog Arşivi

18 Haziran 2020 Perşembe

Normalleşirken🤔🤔


Aylardır evimizden çıkamayıp, özgürce birşeyler yaşayamamak, bir arkadaşımızla oturup çay kahve bile içememekten çok sıkıldık değil mi?
Her şeyi geçtim; ben yarım saat market alışverişi esnasında bile dayanamıyor, sadece o maskeden  kurtulmak için kendimi evime zor atıyorum sizleri bilmem 🤔

Sağlık sektöründeki can kardeşlerimden birinin bu iki fotoğrafı arasında yaklaşık 3 ay var.😒😷

Peki ya onlar?
Bırakın başka şeyi, onlar aylardır özgürce nefes bile alamıyorlar! 😷😟
Bir çoğunun anne, babasına, evladına, eşine, sevdiklerine doya doya dokunamayıp hatta göremeden yaşamaya ve yaşatmaya çalıştıklarını nasıl görmezden geliriz?
Ve sağlık kurumlarında onlarla aynı zorlukları göğüsleyen hastabakıcılar, temizlik, mutfak işçileri ve onlar gibi niceleri..
Peki ya bu dönemde işsiz kalarak, işinden olmamak ya da işe gitmek zorunda olduğu için hastalık riskiyle burun buruna, maskeler ve dezenfektanlarla bütünleşip çalışmak zorunda kalan market, kurye,ulaşım sektörü, banka ve daha bir çok özel şirket ve resmi kurum çalışanları..
Hiç bir ders almayacaksak yaşananlardan, farkında olamayacaksak, önce kendimize sonra içinde yaşadığımız topluma saygı göstermeyeceksek ; neden bunca insanı kaybettik, neden hayatından, nefesinden, ruhundan, bedeninden ödün verdi, bedel ödedi bunca insan ve biz, hepimiz?
Normalleşmeyi anormalleştirmeye çevirmeden, hepimiz sadece üstüne düşeni yaparak; hijjen kurallarına uyup, maskemizi takıp sosyal mesafemizi koruyarak, sırf can sıkıntısından
Avm' leri doldurmayarak, daha minimal grup ve kalabalıklardan uzak buluşmaları benimseyerek, keyfi değil zorunlu ihtiyaç ve dışarı çıkışlara öncelik verip gereksiz yere ne işyerleri ne de ulaşım kanallarını meşkul etmeyerek bu virüsle yaşamayı öğrenmek ve öğretmek zorundayız sevgili dostlar !! Hepsi bu🤷‍♀️
Yoksa...
Yoksa çok daha uzun süre ve daha ağır bedeller ödeyeceğiz hep birlikte, maalesef bu çok net!! 🤦‍♀️
Sağlıklı günler dileğiyle 🙋‍♀️


6 yorum:

  1. O kadar kızıyorum ki bu duyarsız insanlara :(( hatta bunu dün yazarı olduğum bir gazetede de dile getirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle, çok iyi yapmışsınız. Emeğinize sağlık 🙏Ben de bütün platformlarda dile getirmeye çalışıyorum. Yorumunuz ve sayfamı ziyaretiniz için teşekkürler🤗

      Sil
  2. Kendini korumaktan başka çaren yok. Maskeni takacan, sosyal mesafe ve hijyen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle 👍Zorunlu çıkışlarda bu tedbirler, bunun dışında da kendi karantinamı devam ettiriyorum valla ben

      Sil
  3. sorumsuzluk, bilinçsizlik diz boyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle, şaka gibi bu insanlar gerçekten.

      Sil