Blog Arşivi

13 Haziran 2020 Cumartesi

Süper Lig ve Karakartal🦅

Merhaba sevgili okurlar🤗
Bu günlerde sık sık ziyaret edemiyorum bloğu, sanırım biraz kafam dağınık 🙄Bu yazımı 13 Haziran'da yazmıştım aslında, ınstagramda paylaşıverdim hemen ama sizlerle de paylaşmak istedim geç te olsa... Zaman ayırıp, sayfamı ziyaret edecek okurlara şimdiden teşekkürler 🙏
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Efendim Süper Lig başlamış, tüm futbolseverlere hayırlı uğurlu olsun diyelim.
Her ne kadar ben başlamasını tasvip etmesem de ; tüm spor camiasına ve özellikle futbolcularımıza önce sağlıklı bir sezon dileğiyle, Karakartal'ımız başta olmak üzere ligde top koşturacak tüm takımlarımıza başarılar diliyorum.


Çok yakın bir ilgim yoktur futbol dünyası ile aslında, daha çok basketbol severim ben.. Ama ülkemizde en çok sevilen spor dallarından biri olunca malumunuz, 
çocukluktan itibaren kanımıza işlenen nakışımızdır bizim Beşiktaş🦅😍🦅 
Kendimi bildim bileli gözüm başka bir takımı hiç görmedi benim. Büyüğüyle, küçüğüyle, kadınıyla, erkeğiyle öyle
Beşiktaş aşığı bir ailede büyüdüm ki ; başka bir takımın taraftarı olabileceğim, aklımın köşesinden bile geçmedi..
Adımız gibi, dinimiz gibi, Atamız gibi yani hiç tartışmasız, dededen/babadan kalan en kıymetli değişmezlerden❤️ 
Eminim bir çoğunuzun tuttuğu takım geçmişi de böyledir.. 
Gençlik yıllarımda şampiyon olduğumuz bir sezon, rahmetli amcam İstanbul'dan maçtan geliyor. Boynunda atkısı, başında şapkası ile bağırarak çıkarken merdivenlerden ; maaile "Beşiktaş'ım sen çok yaşaa, canım feda olsun sana" diyerek sarılıyoruz birbirimize.
Ve o heyecanla aynı caddenin iki tarafında olan babaannem ve halamın evleri arasında ip gerip, dev Beşiktaş bayrağını caddenin ortasına asıyor, camlara çıkıp çoluk çocuk marşlarımızla, haykırışlarımızla devam ediyoruz coşkumuzu yaşamaya❤️
Hey gidi günler heyy, sanki daha dün gibi geliverdi şimdi öyle gözlerimin önüne😔 Öyle işte...
Bu vesile ile benim için çok kıymetli bir anıyı da paylaşıverdim sizlerle😍 
Sağlıkla, sporla, sevgiyle kalınız efendim.. 
Huzurlu akşamlar 🙋

2 yorum:

  1. Dededen, babaya, babadan oğula geçen bir sevdadır Beşiktaş benim çocuklarda Beşiktaş'lı

    YanıtlaSil