Blog Arşivi

27 Aralık 2019 Cuma

Kadın ve Erkek dediğin...


Kadın dediğin, zarafeti temsil edecek azizim!
Asil bir hanımefendi göreceksin her baktığında..
Yüz güzelliği değil mühim olan, gönlünün güzelliği yansımış olacak yüzüne....
Anne olsun ya da olmasın , annelik makamının engin şevkatini göreceksin kalbinin en derininde..
Her daim başı dik, dudaklarından dökülen sözü huşu ile dinlenen, gülüşü gölgede dinlendirip bir orkestra tadında eğlendiren ...
Erkek dediğinse ilk önce beyefendi olacak, hiç tartışmasız!
Değer veren , değer verdiğine değen ve en az o kadar da değer bilen..
Ve dahi cesaretli, sözünün eri, duruşuyla heybetli, yüreğiyle kuvvetli, koruyup kollayan sevgisiyle kıymetli olacak..
Pek tabii  ; yaslanmasanda her an başını yaslayabileceğin bir omuz, sığınabileceğin en güvenli liman olduğunu hissedeceksin, vesselam!


İyi haftasonları diliyorum hepinize 🤗🙋‍♀️

*Kullanılan görsel Google'dan alıntıdır.

19 yorum:

  1. Ah hanımefendi ve beyefendilere hasret kaldık cidden..

    YanıtlaSil
  2. Şu sözünüze bayıldım:
    Erkek dediğin; "Değer veren , değer verdiğine değen ve en az o kadar da değer bilen.. 
    Beraberce keyif ve huzurla yaşanılacak koca bir ömrün bir cümlelik kısa özeti bu olmalı bence.
    Ne mutlu bu felsefeyi ilke edinen, edinmeye hazır erkeklere. Uzun ve mutlu hayatın reçetesi gibi..

    Keyifle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf etmeliyim ki ben de çok sevdim o sözümü.. Ve sizin "Beraberce keyif ve huzurla yaşanılacak koca bir ömrün bir cümlelik kısa özeti bu olmalı bence" sözünüze kesinlikle bence de diyorum👍Ziyaret, yorum ve katkılarınız için çok teşekkürler🤗

      Sil
  3. öyle erkekler azaldı herhaldesiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle erkek ve kadınların her geçen gün çoğalmasını diliyorum sevgili Deep😍

      Sil
  4. Şiir gibi yazmışsın, şiir gibi kadın ve şiir gibi erkeği. Yüreğine sağlık. Nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiimm, beğenmene çok sevindim 🤗 Ben de güzelliklerle dolu bir yıl diliyorum🙋‍♀️

      Sil
  5. Bu mudur, budur. Başka söze ne hacet:)

    YanıtlaSil
  6. Kadın ve erkeğin nasıl olacağına dair yüzlerce metin yazılabilir. Sizde bu sözlerden en güzellerini yüreğinizde demleyip bir bardağa döker gibi kelimelere dökmüşsünüz. Yüreğinize, gönlünüze sağlık.
    Kadın ya da erkek nasıl olur bilmem ama cinsiyet ayrımı yapmaksızın her ikisi de ya olduğu gibi olmalı. Ya da göründüğü gibi...
    Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "cinsiyet ayrımı yapmaksızın her ikisi de ya olduğu gibi olmalı. Ya da göründüğü gibi..." kısmına kesinlikle bence de diyorum👍Ziyaretiniz, güzel yorumunuz ve katkınız için çok teşekkürler🤗

      Sil
    2. Asıl ben teşekkür ederim. Saygılarımla. Vesselam...

      Sil
  7. Ne güzel yazmışsınız öyle. Kaleminize sağlık. İyi haftalar diliyorum bende şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiimm,beğenmene çok sevindim 🤗
      Sizlere de iyi haftalar 🙋‍♀️

      Sil