Blog Arşivi

20 Aralık 2019 Cuma

Mucize Doktor'dan bugün 💖Otizm bir hastalık değil farklılıktır💖

Mucize Doktor

Bu diziyi  izlediğim ilk bölümünde çok etkilenmiş ve aşağıdaki satırları paylaşmıştım, sosyal medya hesaplarımda..
Hala aynı düşünceleri paylaşıyorum👍 


Fox Tv çok güzel bir işe imza atmış,
helal olsun👏🏻👏🏻
Farkındalık yaşatacaksanız , dizi yapacaksanız işte böylesini yapın👍👍
Emeği geçen herkesi tebrik ediyorum, umarım yayın hayatına aynı başarıyla devam eder.
Devamını bilmem ama ilk bölümünü kesinlikle izleyin derim, çok etkileyici 👍
Ancak Otizmli genç doktora hayat veren Taner Ölmez 'in performansı, çok başarılı ve kesinlikle  alkışı hakediyor.
Ben de yürekten alkışlıyorum 👏🏻👏🏻🤗

Her izlediğim bölümünde ben de aynı hayranlıkla ama farklı duyguları uyandırıp, hayata başka bir pencereden bakmamı sağlıyor. 
Zaten hayatı da böyle yaşamayı seviyorum sanırım ben..Her gününden ve yaşadığım her olay, tanıştığım her yeni insandan başka başka pencereler açıp,  kuş misali her birinde farklı cama konmayı, farklı nefesler almayı seviyorum nedense.. 
Ama en çok neyi seviyorum
biliyor musunuz, iyi insan olmayı..
İyiliği, güzelliği paylaşmayı, iyi insanları, umudu, güzelliği çoğaltmayı ve bunun için savaşmaktan asla bıkmamayı, her yeni güne yeni bir umutla uyanmayı🙏❤️
Silahlar, kavgalar, şiddetin her türü, gerçek dışı yaşamlar, çarpık İlişkiler hangi birini yazayım bunlar yüzünden toplumun, gençlerimizin geldiği nokta ortada😔😡
Diziler,filmler, TV programları vs. bir çok insana ulaşmanın en kolay yolu ve bu yüzden eğitici, öğretici, eğlendirici olmalı ama sanatın eğlendirirken düşündüren tarafını da yansıtmalı,her kesime ayrı farkındalık yaşatmalı. 
Böyle projeleri, yapımcıları, emeği geçenleri destekleyecek ve ancak böyle gelişeceğiz, değişeceğiz ve iyiliği, güzelliği, güzel insanları büyüteceğiz inşallah güzel ülkemizde👍🙏🤗

Bu gece bu güzel diziden kalanlarla, iyi geceler dilemek istedim hepinize.. 🙋‍♀️

Kendinize bir şans verin.. 
Daha iyi bir insan olabilirsiniz.. 
Hayatta yapılamayacak hiç birşey yok..
Çok zor ama yeter ki isteyin buna değiyor, emin olun değecek.. 👍❤️

Hep iyi insanlara çıksın yolunuz.. 
Sevgilerimle 🤗


#Otizmbirhastalıkdeğilfarklılıktır
#Mucizedoktor

19 yorum:

  1. Bir sürü ders ile dolu çok güzel bir bölümdü. Tv'de şuan izlediğim tek dizi ve bunu hak ediyor gerçekten.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle 👍İzledikten sonra uzun birsüre etkisinden kurtulamıyorum🤗

      Sil
  2. Silahlı kavgalı töreli diziler yerine bu şekilde farkındalık oluşturabilecek diziler yapılması çok hoş, umarım bu senaristlere örnek olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kesinlikle👍🙏Silahlar, kavgalar, şiddetin her türü, gerçek dışı yaşamlar, çarpık İlişkiler hangi birini yazayım bunlar yüzünden toplumun, gençlerimizin geldiği nokta ortada😔😡Diziler,filmler, TV programları vs. bir çok insana ulaşmanın en kolay yolu ve bu yüzden eğitici, öğretici, eğlendirici olmalı ama sanatın eğlendirirken düşündüren tarafını da yansıtmalı,her kesime ayrı farkındalık yaşatmalı. Böyle projeleri, yapımcıları, emeği geçenleri destekleyecek ve ancak böyle gelişeceğiz, değişeceğiz ve iyiliği, güzelliği, güzel insanları büyüteceğiz inşallah güzel ülkemizde🙏🙏🤗👍

      Sil
    2. Bu arada bu satırlarımı da yazıya eklemeye karar verdim sayenizde😁

      Sil
  3. oleeey yani güzel şeyler de oluyo bu hayattaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. ilk defa bir diziyi çok severek , çok içime sinerek izliyorum. Perşembe akşamına program yapmıyorum resmen

    YanıtlaSil
  5. Bir kaç bölüm izledim ama sonra iş güç telaşından izleyemedim izlediğim bölümler güzeldi en azından klasik o onu kesti bunu biçti dizlerinden iyidir umarım bu farkındalığı fark edenler oluyordur teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım🙏🙏☺️Ben teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için 🤗

      Sil
  6. son yazıma bi baksan ya amaaa :)

    YanıtlaSil
  7. inşallah dizinin formatı böyle devam eder

    YanıtlaSil
  8. oleey sen de katılcan etkinliğee, iyi geceleeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyy evet inşallah 🤗İyi geceler🙋‍♀️

      Sil
  9. Çok güzel bir uyarlama dizi oldu gerçekten. Dilerim böyle devam eder. Ve amin demek istiyorum. Allah hepimizi iyi insanlar ile karşılaştırsın :)

    YanıtlaSil