Blog Arşivi

17 Aralık 2019 Salı

Şampiyonlar Filminden Bana Kalanlar..

İlk defa Down Sendromlu bir  gencin seslendirme yaptığı yönüyle benim dikkatimi çeken ; Zihinsel Engelli Gençlerin basketbol ile değişen hayatlarını konu alan, İspanya’nın 2019 yabancı film dalında oscar adayı ve aynı zamanda Goya ödüllerinin de sahibi olan “Şampiyonlar” filmini vizyondayken izlemiştim.
Türkiye’deki gelirinin İstanbul Zihinsel Engelliler Eğitim ve Dayanışma Vakfına (İZEV) aktarılacağını öğrendiğimde ayrıca  mutlu olmuştum. 👏🏻🤗
Üzerinden zaman geçtiği için çok öyle konuya filan girmeyeceğim hiç, film yorumları konusunda bir çoğunuz gibi başarılı da sayılmam neticede😁
Ama filmin bende bıraktığı izleri şöyle özetlemişim..
Bazen hüzün, bazen kahkaha ile ama başından sonuna derin düşünceler ile izleyeceğiniz bence çok özel bir yapım.
Öyle saf kalplerin, öyle temiz duygularını, hayata tutunma savaşlarını, zihinlerdeki engellerimizi görerek ;kendinizi, hayatınızı, düşüncelerinizi, sahip olduklarınız ve olamadıklarınızı sorgulayacak ;
hırs ve başarının, paylaşma ve mutluluğun yanında bazen hiç bir şey ifade etmediğini ne güzel bir farkındalık ile anlayacaksınız.
Kesinlikle izlemenizi  ve 7 yaşından büyük çocuklarınıza da izletmenizi tavsiye ediyorum👍👍
Sevgilerimle🤗

8 yorum:

  1. Tavsiyeniz için teşekkürler..Küçük kardeşim ile beraber izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz👍 Ziyaretiniz ve yorumunuz için ben teşekkür ederim 🤗

      Sil
  2. İlginç bir filmmiş tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. aa ben de ilk duydum filmi ilk işim bu 2020 için hedef izleme listeme ekledim

    YanıtlaSil