Blog Arşivi

27 Ocak 2020 Pazartesi

Ne desem boş.. Çok üzgünüm, çok üzgünüz.. 😔

Vallahi iki gündür yerde mi geziyorum, gökte mi bilmiyorum. Yine sözün bittiği yerdeyiz, ne desek boş.Hepiniz gibi çok üzgünüm çokk😔
 Allah'ım beterinden esirgesin, bir daha göstermesin diye tüm kalbimle dua ediyor, Elazığ ve Malatya başta olmak üzere depremden etkilenen her cana, ülkemize geçmiş olsun diyor; depremde hayatını kaybeden canlara Allah'tan rahmet, tüm yakınları, sevenleri ve ülkemize başsağlığı,yaralı canlara acil şifa ve bölgedeki tüm yurttaşlarımız ve ekiplerimize gayret, kuvvet, sabır, güç diliyorum. Güzel Allah'ım yardımcınız olsun.. Hepimizin kalbi ve tüm duaları 2 gündür ve bundan sonra da sonuna kadar sizlerle.🙏❤️🙏
Ancak bu üzüntüyü, acıyı yaşıyorken yazmaktan kendimi alıkoyamadığım bir nokta var.. Sosyal medyadaki bilgi kirliliği yüzünden neye inanıp, neye inanmayacağımızı da  şaşırdık artık..
Bu yüzden doğru olduğuna hiç inanmak istemiyorum ama eğer bir nebze bile olsa doğruluk payı varsa, yani son 24 saatte Google'da en fazla arama yapılan soru gerçekten " Elazığ kürt mü?" sorusu ise yazıklar olsun diyorum, başka da bir şey demiyorum!!!
Yahu bu nasıl bir aymazlıktır, nasıl insanlıktan uzak bir davranıştır?
Hep söylüyorum! Toplumsal ya da doğal afetler, felaketler, yıkımlar, üzücü olayların, muhatabı kim olursa olsun; tek bir yürek olmayı, hiç olmazsa kalben olayın ve acısının paylaşılmasını gerektirir. İnsanlığın, insan olmanın temeli, gereğidir bu!
Ama bu kadar nasır tuttuysa yüreğiniz, o enkaz altında kalan, canını ya da yaşama savaşı veren ya da evsiz kalan her can da ayrı ayrı yanmıyorsa içiniz, o soğukta gece gündüz orada canla başla çalışan, bir tane fazla canı sağ salim kurtarmak adına her şeyini ortaya koyan o insanları izleyip te uyumaya bile utanır hale gelmediyseniz ve manen de olsa, o acıyı paylaşmak gelmiyor sa içinizden; hiç olmazsa susma nezaketini gösteriniz!
Benim buraya yazarken bile utandığım, içimi acıtan "Oh olsun, beter olsunlar" gibi en az yukarıdaki soru kadar çirkin, yakışıksız sözler de nedir? Çok yazık çok😞😔😞
Biraz merhamet, vicdan, insanlık yahu🙏😔😞😔
Bu vesileyle söylemek isterim ki;AFAD ve AKUT başta olmak üzere, Elazığ_Malatya depreminde bölgeye ulaşıp canla başla  yardıma koşan tüm sağlık,askeri ve arama kurtarma ekipleri, belediyeler, kamu kuruluşları, sivil toplum örgütleri ve sivil her vatandaşımıza sonsuz minnet borçluyuz..
Bir tane fazla cana sağ salim ulaşmak adına insanlık üstü bir çaba ile muhteşem bir iş yaptılar, yapıyorlar...
Deprem bölgesi olan ama kaçıncı kez yaşanmış olmasına rağmen halen ne yazık ki öncelik verilip önlemleri alınmayan ülkemizde ;  hem onlar, hem de can veren, canlarını kaybeden tüm yurttaşlarımız bizlere haklarını helal etsinler🙏Yani umarım ederler🙏🙏

18 yorum:

  1. elaziğdaki insanların ropörtajlarını dinledim de yardımlar bize ulaşmıyor diyorlardı. evler de çürükmüş zaten. ya bizim ülke işte ya. doğru olan bişey kalmadı sankii.

    YanıtlaSil
  2. öykünün yeni bölümünü yazdı akelaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de aşırı etkilendim ya bu soğukta napacak insanlar diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkilenmemek mümkün değil arkadaşım😔

      Sil
  4. Bende sizin nezniniz de geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum bu konuyu da kaleme aldığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyarlılığınız ve yorumunuz için ben teşekkür ederim 🤗

      Sil
  5. O dediğin sorgulamayı, iyi olmuşları daha çok göreceğiz. Bir kere ok yaydan çıktı artık. Depreme hazırlıklı yaşamak konusunda hala bizden bi ümidim yok. Çünkü bizde böyle bir kültür yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu noktada maalesef öyle demekten öteye geçememek ne acı😔

      Sil
  6. iyi geceleeer :) yarın akşam ağaç ev 23 var yazarsın belkuuuu, dünyanın durumu ile ilgili olcek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktın mıııı :) sessizsin sxon zamanlardaaaa. yazmıyom blog gezmiyoon :)

      Sil
    2. Yeni bir alanda danışmanlık işi için eğitimdeydim birkaç gündür ve bir süre bu konuda yoğun çalışıp hazırlanmam gerekiyor o yüzden çok sık uğrayamıyorum bugünlerde buralara😔

      Sil
    3. pikuuuuu kolaylıklaaar :)

      Sil
    4. bi boş zamanında son iki yazımı okusan ya amaa :)

      Sil
    5. şimdi bloğun başına geçtim, hemen okuyacağım:)

      Sil