Blog Arşivi

22 Ocak 2020 Çarşamba

Yapmayın işte bunu!

Bugün otobüste tam arkamda genç bir bayan oturuyordu 7_8 yaşlarındaki kızı ile.. Anne yol boyunca kardeşi ile konuşup, bir aile yakınına olan nefretlerini kustular birbirlerine😏
Yapmayın işte bunu!
Çevreye verdiğiniz rahatsızlığın hiç önemi yok, o çocuğa verdiğiniz zararın yanında😔
Her insanın yalnış ya da kötü davranışı olabilir ama bu, o insanın mutlaka kötü olduğu anlamına gelmez bu biiirrr👍
Hangi insanın, hangi koşul ya da duygu içerisinde; nasıl bir davranış sergilediğini bilemeyebilirsiniz, biraz empati lütfen!! Mümkünse hiç kimse hakkında kötü düşünmeyin ama illa da düşünmekten ve bunu biriyle paylaşmaktan alıkoyamıyorsanız kendinizi, bunu kaç yaşında olursa olsun çocuğunuzun yanında yapmayın bu ikiiii👍
Çünkü bunu yaparak hem kendi kötü duygularınızı farketmeden ayyuka çıkarıyor, hem de çocuğunuzun o kişi ve belki de bir çok kişi için kötü duygular beslemesini pekiştiriyor ve o insanların  iyi özelliklerini görmesine, farketmesine tamamen engel oluyorsunuz
bu da üüçççç👍
Çocuklarımız bizim ve yakın çevresindeki tüm insanların davranışlarından aldıkları örneklerin bütününden oluşan bir  yetişkin olacaklar,unutmayalım..

Otobüsten inmeden önce susabilseydi hanımefendi birkaç şey söyleyecektim ama olmadı..
O zaman tabii ki yazmazsam olmazdı😏

Çocuklarımıza güzel davranışlar bulaştırdığımız bir dünya olsun lütfen.. Lütfen.. lütfen.. 🙏🙏

İyi geceler diliyorum hepinize🙋‍♀️

Not:Kullanılan fotoğraf Google 'dan alıntıdır..

12 yorum:

  1. ah instanda okudum bunu bugün koydun de mi. haklısın ama işte nerdeeee o düşünceee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveettt nerde o düşünce ama olsun işteee🤔 Off ben çok takılıyor, üzülüyor ve sinirleniyorum böyle şeylere😏

      Sil
  2. altı ocak yazına bi not düştüm. sonra istersen de yani silebiliyin o notu da bu notu daaa :)

    YanıtlaSil
  3. Maalesef :( Eğer o anneye bu konuda bir şeyler söylemiş olsan sen haksız çıkardın birde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesin öyle olurdu..Bunu göze almıştım ama susmadığı için kısmet olmadı😏

      Sil
  4. Valla çok güzel bir onuya değinmişsiniz ama malesef ki böyle hatta anne babalar bile bunu yapıyor hatta bir birlerini çocuklarına karşı kötülüyorlar o çocuğun nasıl etkileceğini bilmiyorlar mı nereye ve nasıl gidiyoruz bilmiyorum

    YanıtlaSil
  5. Yaaa maalesef aynen öyle😏Çok kızıyorum özellikle o bahsettiğiniz anne babalara😡Nasıl bu kadar düşüncesiz olabiliyor insanlar anlamıyorum😏

    YanıtlaSil
  6. Bir arkadşım var 65 yaşlarında... kızlarıma; bizim olumsuz kötü yanlarımızı torunlarıma anlatmayın... genetik kodlarımızın esareti altonda yaptığımız ve bize doğru gelen hareketlerimizi yadırgayabilirsiniz... Siz bizim güzel taraflarımızı anlatın çocuklara ki samimiyet olsun bizi sevsinler biz de onları sevelim mealinden şeyler anlatıyorum demişti...

    Ne kadar da doğru bir tavsiye...

    Hassas bir konu... arkadan konuşmak kötü zira bunu bağırarak yapmaları tahammül edilemez bir nobranlık... selamlar... :)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir tavsiye👍Ahh işte bunun farkında olabilen bir toplum ve insanlar olabilsek keşke.. Teşekkürler, selamlar 🙋‍♀️

      Sil
  7. Çok isabetli bir tespit, bravo! Kimbilir belki minik zarif bir uyarı bile yapılabilirdi o hanıma. Toplu taşıma araçlarındaysam, telefonu açmaktan bile imtina ederken, tükürüklerle beraber harfleri de etrafa saçarak konuşan insanlara hayretle bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle sevgili Momentos👍Ziyaret ve yorumun için çok teşekkürler 🤗

      Sil