Blog Arşivi

3 Mart 2020 Salı

Ahhh çocuklar, çocukluklar!!!

Bu resme  bakıpta çocukluğundan bir şey bulmayan yoktur herhalde değil mi?
En azından bu fotoğraf biraz yüreğinize huzur, dudaklarınızın kenarına bir gülümseme bıraksın istedim bu gece.. 🤗
Ahhhh nerde kaldı o günlerdeki temiz kalpler, güzel insanlar, büyükler, komşular, arkadaşlıklar ve o güzel çocukluklar dedim sonra da..
Son günlerde öyle şeyler görüyor, öyle şeyler duyuyor ve öyle şeyler okuyoruz ki; inanın kendimi dünyadan tamamen soyutlayıp bir dağ başına kaçasım var😏

Ve üzülerek görüyorum ki duyarsız, kötü düşüncelerle doldurulmuş, kirlenmiş yürekleri temizlemek  hiç ama hiç kolay değil!! Sadece bizde değil tabii maalesef tüm dünya böyle 😔
Ama çözüm ne kaçmak, ne kendimizi dünyadan izole etmek, ne de üzülmekten içimizi çürütüp çaresizliğe teslim olmak!!
İşte bu yüzden mutlaka ve belki de ilk önce çocukları korumak,iyileştirmek, iyi bir eğitim almaları, sağlıklı bir birey, vicdanlı, merhametli ama önce iyi bir insan olarak yetişmeleri, çocukların yeniden çocukluğuna kavuşabilmeleri adına birşeyler yapmak gerek!!
Çünkü bu dünyayı yeni baştan, yepyeni renklere boyamanın galiba başka bir yolu yok🤔

17 yorum:

  1. katılıyorum size, her şeye rağmen bir şey yapmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ve ben dün birkez daha bu konuda daha fazla şey yapmaya, emek harcamaya karar verdim.. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler bu arada🤗

      Sil
  2. ayşegül serisi:) ne güzeldi okumak, resimlerine saatlerce bakmak.
    çocuklukta her şey çok farklı, dünyaya bakış açımız bile farklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett hem de çok güzeldi🤗Ve ben şimdiki çocukların dünyası, çok şanslı oldukları düşünülse de mahrum kaldıkları güzel duygular paylaşımlar için çok üzülüyorum😔 Sayfamı ziyaret ve yorumunuz için çok teşekkürler 😊

      Sil
  3. Çok güzel ve çok akıcı yazıyorsunuz öncelikle. Ne güzel günlerdi çocukluk günleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm, böyle düşünmeniz ne güzel🤗

      Sil
  4. Her geçen gün bir önceki günü özletecek şeyler yazıyoruz artık. Yakınan da biziz, böyle olmasına sebep olan da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ne doğru ve ne üzücü bir tespit😔

      Sil
  5. Sağlıklı, güçlü mutlu çocuklar yetiştirmek sorunlu yetişkinleri iyileştirmekten daha kolay ve daha zevkli olsa gerek.

    YanıtlaSil
  6. şarkıda geçtiği gibi biz büyüdük ve kirlendi dünya.

    YanıtlaSil
  7. evet yaa dünya masumluğa çocuksuluğa dönmeliiii.

    YanıtlaSil
  8. Toplumu kökünden değiştirmek gerektiğine inanıyorum. Buna da çocukların eğitimiyle başlanmalı.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil