Blog Arşivi

8 Mart 2020 Pazar

Hayatımdaki kadınların en özeli❤️Dünya Emekçi Kadınlar Günü

Emeğin ve kadının topraktaki kokusunu duydum her elini öptüğümde..
Ne yüklerin altında ama hep dimdik duruşunu izledim, yaşam mücadelesinde..
Kadının yoktan var edişini , hayatı sahiplenişini , kol kanat gerişini ve son günlerine kadar kendi ayakları üzerinde duruşunu deneyimledim......
Hayatının en derin anılarına tanık oldum, yüreğinin inceliklerinde...
Hamur nasıl yoğrulur;
Nasıl bir eş, nasıl bir anne olunur;
Toplum içinde nasıl oturulur, nasıl konuşulur;
Bir kadın olarak ne zaman başın hep dik, ne zaman öne eğik yürünür;
Ve bir kadın gözüyle dünya nasıl görünür..
Hep bunları ben onunla yaşayarak öğrendim....
O benim hayatımdaki kadınların en özeli ❤️❤️
Ve ben bu kez 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nde tüm kadınlarımızın gününü kutlarken; daha güzel bir dünyada yaşamak dileğiyle onu yad etmek istedim 🖤🖤🖤
Ruhun şad, mekanın cennet olsun nur yüzlü kadınım, hacıanneciğim benim❤️🙏🖤🙏❤️
#8martdünyakadinlargünü
#8martdünyaemekçikadınlargünü
#kadınanadır
#kahramantürkkadını

6 yorum:

  1. eli öpülesi kadınlar. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin inşallah 🙏🙏Aynen öyle eli öpülesi kadınlar onlar❤️

      Sil
  2. ay kıyamam biricikmiş ooooo :)

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin. Hakları hiç ödenmez.

    YanıtlaSil