Blog Arşivi

1 Mart 2020 Pazar

İnsanlık başka bir şey!!

Hep söylüyorum, hep söyleyeceğim!!
İnsan olmak başka bir şey, hele ki  iyi insan olmak bambaşka..
Siz ne derseniz deyin bir şekilde vatanından olmuş ama asla da ait oldukları vatanı bulamamış; oradan oraya savruldukları yaşam savaşı ve can pazarlarında kimbilir hangi umut, amaç ya da çıkarlarla ülkemize gelen bu insanlar, bambaşka amaç ve çıkarlar uğruna mazluma sahip çıkıyoruz zihniyeti ile kucaklanıp, sonra da verilmek istenen başka başka mesajlar uğruna kapılara yığıldıklarında, bu şekilde alenen dünyaya deşifre edildiklerinde ben insanlığımdan utanıyorum arkadaş!!
Haa şu da yalnış anlaşılmasın tabii.. Evet gelişlerini asla tasvip etmedim ama bu şekilde bir gidişi de hiç doğru bulmuyorum.
Bu konuda iyiyi, kötüyü, doğruyu, yalnışı saatlerce konuşup, tartışabiliriz elbette..
Ama tartışmaya açık olmayan bir tek konu var ki; o da dünyadan bir haber, bu hikayenin en günahsız ve en masumu olup, en ağır bedelleri ödeyen şu çocuklar!!


Ve bence tartışmaya açık olmayan ikinci bir konuda; en insani duygularla onları dil, din, ırk, milliyet ayırmaksızın sadece ve sadece insan olarak gören ve her yardıma ihtiyacı olana el uzattıkları gibi, onlara da el uzatan, su uzatan Ahbap ailesi ve sevgili Haluk Levent!! Siz yolunuzdan asla vazgeçmeyin, bir gün bu dünyayı mutlaka iyiler ve insan olabilenler kurtaracak💕💕
@ahbapplatformu @ahbap_bursa @halukleventacil
#mülteciler #yaşamsavaşı #insanolmak #insanlık

12 yorum:

  1. İnsanlık boğuyor, daraltıyor beni.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum adam şahsen savunma vermek durumunda hissetti kendini çocuklara iyi lik yapmaya çalıştığı için ne üzücü bişiy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle vallahi🙄Ne oldu, nasıl oldu da biz bu kadar insanlıktan uzaklaştık anlamıyorum😔

      Sil
  3. Bu sabah yola çıktım iş seyahati için. Eşim yazdı ve denizin ortasında botları patlatılanları izlediğini ve üzüntüden ağladığını söyledi. Kahrolsun bu siyâsîler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ben de öyle bakıp bakıp ağlıyorum, dayanamıyorum😔Kahrolsunlar gerçekten!!!

      Sil
  4. of valla bugünler bir geçse yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de sevgili Deep, lütfen bitsin artık bu günler🙏🙄

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil