Blog Arşivi

1 Mart 2020 Pazar

En kara günlerden biri🖤🖤

Günlerdir elim gitmiyor hiç birşeye, hiç birinizin gitmiyordur eminim.Durup, durup ağlıyor, hem gidenler hem ardında bıraktıkları için ayrı ayrı yanıyor ve sonra bugünlerde bile konuşulabilenleri, umursamazsızlık ve duyarsızlıkları gördükçe öfkeden deliye dönüyorum..
Off yazacak çok şey var da.. 😔🤔
Sosyal medya hesaplarımda yazmıştım bu satırları can havliyle ama burada da şehitlerimizi anmadan, onlar adına bir kaç kelam etmezsem suçlu hissederim kendimi..
Bu sebepledir ki tüm şehitlerimize sonsuz rahmet ve saygıyla aynı satırları mı sizlerle de paylaşmış olayım istedim..
Hiç unutmayacağımız, unutmamamız ve unutturmamamız gereken bu günleri takvimden silebilsem keşke.. Hiç uğruna yok olan  o canları, o hayatları, o evlatları ve artık hiç gülmeyecek yüzlerini kaldıkları yerde filizlendirebilsem yeniden...Ahhh keşke!! 😢
Şimdi bu ana, baba, eş ve evlatların yüreğinden daha kara bir gece var mı dünyada söyleyin bana!!
Ne kaldı ki artık söyleyecek ; sönen ocaklar, daha en başındayken bitiveren hikayeler, yarım kalan sevdalar,  sözlerimizin  bittiği yerde hiç bitmeyecek acılarla, yanan yüreklerimizden başka...
Peki ya var mı bundan daha hiç uğruna bir ölüm!!😢🖤😢🖤😢

Boğazım düğüm düğüm..
O geceden beri tarifsiz acıyan tüm kalbimle güzel Allah'ımdan şehit ve gazilerimiz için rahmet, sabır ve şifa ile, bu kara günlerin bir an önce bitmesini dilerken ; buna sebep olan herkesi ve herşeyi de ona havale ediyorum...
Bu dünyada nefessiz, öbür dünyada cennetsiz kalın!!! 😡😡
🇹🇷🖤🇹🇷🖤🇹🇷🖤🇹🇷🖤🇹🇷🖤🇹🇷🖤
#başımızsağolsun
#şehitlerimiz
#yastayız

2 yorum: